![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
JULLIE MOETEN EERST WERKEN (EEN VOLLEDIG JAAR) EN DAN KAN JE PAS OP WELVERDIENDE RUST GAAN !
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je vindt het niet goed?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() nee je gaat in mijn ogen niet op vakantie als je een jaar lang mislukt op je werk ... normaal wordt je dan ontslagen, wat is het verschil ? Ze zijn niet geslaagd in hun missie (hopelijk was dit maanden lang gekibbel niet hun doel) dus krijgen ze toch een negatieve evaluatie of zijn de heren ministers meer dan ambtenaren? En alleen al uit respect voor elk van hun kiezers zou ik me al schamen na zo'n jaar in pauze te gaan.
![]() |
#4 | |
|
![]() ik in feite ook niet, als een bedrijf zeer zwaar in de problemen zit, zullen de bedrijfsleiders ook niet in vakantie vertrekken, dat doe je gewoon niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Het hangt er vanaf wat je wil bereiken uiteraard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Over uiterlijk 3 jaar hebben we de mogelijkheid om onze huidige bestuurders te ontslaan. Wil je zo lang niet wachten, dan kan je misschien een revolutie of staatsgreep overwegen. Of ergens anders gaan wonen. Van mij mogen ze op vakantie gaan, het land blijft toch draaien zonder hen. Zoals in elk bedrijf geldt in de politiek: hoe hoger geplaatst, hoe misbaarder.
![]() |