![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kenia arresteert zeven verdachten verkrachtingen
woensdag 30 juli 2008 07:29 De Keniaanse politie heeft zeven mannen opgepakt die verdacht worden van het verkrachten van vijf Nederlandse vrouwen. Zeven mannen zijn gearresteerd als verdachten van de verkrachtingen Bekijk de video van RTL Nieuws Kenianen opgepakt voor verkrachten Nederlandse vrouwen Dat meldt RTL Nieuws. Volgens de Telegraaf gaat het om vier aanhoudingen: twee bewakers, een gids en een chauffeur, allemaal in dienst van het kindertehuis waar de Nederlandse vrouwen vrijwillgerswerk deden. Dominee Na de verkrachtingen heeft een dominee de politie gebeld, er zijn geruchten dat ook hij bij de verkrachtingen is betrokken. Dat bericht is noch bevestigd, noch ontkend. Vijf Nederlandse vrouwen in de leeftijd van 17 tot 25 jaar werden afgelopen donderdag tijdens een werkvakantie in Kenia verkracht door een groep van zo'n tien Keniaanse mannen. Hulp Volgens de politie hebben de verkrachters en overvallers hulp gekregen van de organisatie van het project. De vrouwen waren uitgezonden via Livingstone uit Amersfoort. De Nederlandse organisatie blijft achter de Keniaanse leiding staan. Door Maartje Willems Kijk, daar sta ik nu helemaal niet verbaasd om. Wie Afrika kent weet dat je daar altijd extra voorzichtig moet zijn en zeker als vrouw. Maar meer en meer zie ik van die gebrainwashte schoolkinderen zonder voorzorgen naar ginder trekken met het idee dat alle afrikanen prachtmensen zijn. Weer een mooi voorbeeld van hoe nefast de multiculturele opvoeding is. Trouwens het valt op hoe onze politiek correcte pers dit voorval doodzwijgt. Laatst gewijzigd door jan hyoens : 30 juli 2008 om 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die multiculturele samenleving, dat is in Afrika mijn beste kameraad. Als er iemand is die de Keniaanse en de Vlaamse samenleving toch niet mag verwarren, ben jij het wel. Bovendien vind ik dit nieuws behoorlijk fait divers. Ik begrijp dat de "poco" media hier niet veel nieuwswaarde in ziet. 5 vrouwen verkracht in een ver land? Dan liever de massale verkrachtingen in Oost-Congo als nieuws. Misschien had ik uw bericht begrepen als die 5 vrouwen verkracht waren in Vlaanderen door die 7 Kenianen, maar nu vind ik het getuigen van een hoog kruisvaardersgehalte.
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Toen ik in Afrika was, liep ik altijd gewapend rond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In diverse oorlogen in diverse continenten wordt verkkrachting als een wapen aanzien - het is tegen alle conventies van Genève in & dus een misdaad (en niet om te lachten) -
De internationalizering van het (straf)recht staat helaas nog in zijn kinderschoenen - we kunnen alleen maar het beste hopen voor de nabije toekomst ! Stellen dat verkrachten een monopolie is van niet-blanke mensen is vanzelfsprekend onzin.
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef maar geld voor "de negertjes" ... Laat je kinderen daar maar scholen gaan bouwen ...
![]() 't Moet verschrikkelijk zijn voor die vrouwen ... ![]()
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Natuurlijk niet! Wat een domme opmerking. Voor de betrokkenen is dat natuurlijk geen fait divers. Maar ik kan me toch niet elke moord of elke verkrachting of gelijk welk onrecht in de wereld gaan aantrekken? Leren relativeren.
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() 5 vrouwen op toernee in Kenia = uitlokking !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() o ja
citaat vergeten Kenia arresteert zeven verdachten verkrachtingen woensdag 30 juli 2008 07:29 De Keniaanse politie heeft zeven mannen opgepakt die verdacht worden van het verkrachten van vijf Nederlandse vrouwen. Zeven mannen zijn gearresteerd als verdachten van de verkrachtingen Bekijk de video van RTL Nieuws Kenianen opgepakt voor verkrachten Nederlandse vrouwen Dat meldt RTL Nieuws. Volgens de Telegraaf gaat het om vier aanhoudingen: twee bewakers, een gids en een chauffeur, allemaal in dienst van het kindertehuis waar de Nederlandse vrouwen vrijwillgerswerk deden. Dominee Na de verkrachtingen heeft een dominee de politie gebeld, er zijn geruchten dat ook hij bij de verkrachtingen is betrokken. Dat bericht is noch bevestigd, noch ontkend. Vijf Nederlandse vrouwen in de leeftijd van 17 tot 25 jaar werden afgelopen donderdag tijdens een werkvakantie in Kenia verkracht door een groep van zo'n tien Keniaanse mannen. Hulp Volgens de politie hebben de verkrachters en overvallers hulp gekregen van de organisatie van het project. De vrouwen waren uitgezonden via Livingstone uit Amersfoort. De Nederlandse organisatie blijft achter de Keniaanse leiding staan. Door Maartje Willems |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nederlanders in Kenia overvallen en verkracht De Morgen: Nederlanders in Kenia overvallen en verkracht Misschien houd jij er een andere definitie van 'politiek correcte media' op na, ofwel heb je je niet al te best geïnformeerd vooraleer je deze loze beschuldiging uitte. Ik zet mijn geld op de tweede optie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() En gezien de kwaliteit van dit forum wacht ik nu nog op een reactie die in dit voorval een communautaire dimensie ziet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind vijf verkrachte vrouwen vijf te veel maar dat geldt evengoed voor alle andere verkrachtingen waar ook ter wereld.
Als iedereen het daar mee eens is hebben we een start? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Is dat niet gevaarlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hand van het Keniaase gerecht zal verschrikkelijk zwaar neerkomen op die figuren....
Binnenkort zul je A.I. gaan horen janken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af of ik jouw dan wel Hyoens' commentaar nu het meest belachelijke moet vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() "Volgens een woordvoerder van Livingstone zijn zo'n honderd mensen opgepakt. Onder de gearresteerden zouden enkele lokale medewerkers van het project zijn. "Dat is onvoorstelbaar. Die mensen zijn echt onschuldig, ze zijn zelf slachtoffer geworden en hebben hulp nodig."
Toont maar weer eens aan hoe naïef deze ngo's zijn... "die mensen zijn echt onschuldig!" Natuurlijk, zwarten zijn altijd onschuldig. Waar blijven de poco's om te beweren dat de meisjes het uitgelokt hebben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Goed mogelijk, tenslotte is een short dragen in Afrika hetzelfde als erachter vragen. |
|
![]() |
![]() |