![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Dat het koppelverkoop in Belgie verboden is, is een mythe die mijns inziens door diezelfde operatoren instand wordt gehouden zodat ze woekerprijzen kunnen blijven vragen. Ik denk ook niet dat dit snel zal veranderen.
Promoties in de ons omringende landen bewijzen dat koppelverkoop zeker de klant tengoede komt. En eer er weer iemand komt zeggen dat Belgie al teveel operatoren heeft gezien het aantal inwoners, hier een ander voorbeeld. Griekenland, 17 maal groter dan Belgie, evenveel inwoners (+/- 10,8 milj) heeft 9 verschillende operatoren. Zonet nog een reklamespotje gezien van VODAFONE GREECE. (Bovenaan in het midden kun je de engelse versie kiezen). Hou je vast : 2jaar contract �* 10 euro per maand. Wat krijg je ervoor? Gratis nokia gsm, 600min beltijd en 600sms per maand. Maar zelfs hun normaal tariefplan is spotgoedkoop. Moet er nog zand zijn? Koppelverkoop moet toegelaten worden, zo snel mogelijk. Laatst gewijzigd door kaptenkirk : 6 augustus 2008 om 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Gsms en gsmgesprekken zijn bijna overal goedkoper dan in België.
De batterij van mijn gsm lijkt versleten. Een nieuwe batterij (35€) kost duurder dan een basis-gsm (29€). Gezien ik omwille van de prijs het spul bijna nooit gebruik denk ik erover het spul gewoon niet te vervangen: enkele richting vuilbak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Het verbod op koppelverkoop (dat er degelijk wel is) is oorspronkelijk gemaakt nadat Orange in der tijd een gsm bij een abbonement gaf voor 1 euro en Mobistar (toen nog niet van de groep Orange) volgde... Dit ging Proximus, toen nog integraal onderdeel van Belgacom (met de Belgische Staat als hoofdaandeelhouder) té veel klanten kosten...
verbind zelf de stippen... het verborgen dier is een monster... |
![]() |
![]() |