![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jemug! Ik heb om de 2 minuten een waarschuwing dat ik een virus, malware-gen ofzo heb.
Dan doe ik "supprimer" en dan komt het weer terug. Help, ik word gek van die warnings, met dat enge stemmetje en al. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Probeer eens met één van de onderstaande tools --> Gratis
Spyware Doctor Starter Edition 5.5 Microsoft® Windows® Malicious Software Removal Tool
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Bedankt, Andro. Ik ben die Microsoft nu aan het doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() als't nog komt:
-sluiten met < ctrl w> -maak je cookies leeg, je cache leeg, -zet een popupblocker aan : veel kans dat het maar een popup is om een antivirusprogramma te verkopen. Anders langs de klassieke weg: http://www.google.com/search?source=...=Google+Search Een geek forum zoeken, Hijack this downladen, scannen en het resultaat (de log) op zulk forum zetten: tien tegen één dat iemand je kan helpen. http://www.google.fr/search?sourceid...kthis+download Laatst gewijzigd door filosoof : 1 augustus 2008 om 16:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() (op mijn pc staat Avast! die heeft nu op een uur al ongeveer 33x die warning (+ eng stemmetje) gestuurd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 1 augustus 2008 om 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Bedankt, Fiel! Denk je dat Ad-Aware downloaden een goed idee is? Dat zeggen ze op dat forum.
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 1 augustus 2008 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ad-Aware kan helpen, idd, Spybot ook
Ik gooide ad-Aware eraf bij mij: crashte wel eens. Spybot ook: conflict met mijn firewall je kan Ad-Aware vinden bij http://lavasoft.com Spybot hier: http://www.pcworld.com/downloads/fil...scription.html Hier kan je ook eens kijken: http://www.techsupportforum.com/secu...lware-gen.html Laatst gewijzigd door filosoof : 1 augustus 2008 om 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() So hé. Bedankt joh Fiel en Andro.
Ik heb die microsoft scan wel moeten stoppen want dat was ook in conflict met mijn Avast. Maar nu draait adaware, en daar zijn al 27 infections detected. En dat voor een harddisk die nog maar 2 weken oud is ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nu dus voor het eerst sinds jaren weer een commerciele antivirus op mijn pc. Is niet zo duur hoor... was bij mij ergens 60 euro voor twee tot drie jaar... ben even de details kwijt. Goedkoper en sneller dan Norton in elk geval (norton=symantec btw) Als je pc nog niet erg genoeg onder de knoet is dan kan dat al helpen. Ik doe banking op mijn pc dus ik riskeer geen enkel virus of trojan of keylogger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() Sinds ik die heb reeds 2 jaar, geen enkel problemen meer.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hitmanpro.nl/hitmanpro/
Installeer deze ook even en laat alles eens lopen en vernietig alle vijanden. Het is een mikmakje van tijdelijke software dus daarna moet je alles weer uninstallen, maar het helpt ook wel. Het krijgt geen virussen weg, maar wel veel adware. Maar koop eerst NOD32 als anti-virus. Of doe eerst die Hitman Pro. Doe ze niet tezamen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() ik heb mijn pc op kantoor door de resident nerd laten herdingesen omdat mijn harddisk naar de typhus was.
Die heeft er het hele pakket op gedaan, met office enz, én avast. Is dat geen betalende antivirus dan? Ben nog steeds aan het scannen met Ad-Aware hier. Waar komen die rotdingen vandaan dan? Ik bezoek geen louche sites, krijg wel veel mail en heb idd eentje geopend (de mail, niét de link) en meteen gedelete. Wat een gedoe! Pas nieuwe HD! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() ok, Jasje. Ik zal de resident nerd op kantoor vragen dat te doen en zeg erbij dat Jasje het gezegd heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ow... ik ben 31 jaar oud en ik heb grijs haar ![]() Kan ik daar een miljoenen-rechtzaak van maken in de US, denk je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Zo, ze zijn weg, met Ad-Aware. 29 objecten.
Wat een gedoe!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Avast en AVG waren vroeger wel goed en heb die ook nog gebruikt maar ze kunnen de race van de maffia om je bankrekening (ingeval online bankieren) of je paypal account (via het catchen van je paswoord) nog amper tegenhouden. Ik hou aan die dingen en betaal dus liever 25 euro per jaar voor NOD32 dan te moeten merken dat mijn spaargeld plots weg is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Probeer ook eens (1 maand gratis)
http://iolo.com/system-mechanic/pro/ Een aanrader! (nod32 heb ik ook verschillende jaren in gebruik gehad; goed en snel maar ik vind system mechanic completer) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() ah maar Jazken ik heb geen paypal enzo meer. En geen pcbanking, nikske.
Alleen nog klinkende duiten en naar de bank toe. |
![]() |
![]() |