![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg mij eens uit hoe een partij rascistisch kan zijn terwijl er mensen van vreemde afkomst op deze partij stemmen en er zelfs lid van zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt het uit wie op wat stemt?
Alle politieke partijen zijn in het zelfde bedje ziek, en da's niet het bedje van racisme. De enige goeie reden om op het VB te stemmen is duidelijk, protest. Maar de stemmers moeten dan nadien niet komen zeuren dat het weerom niks veranderd, met anderen die hun zakken vullen, en zondebokken creeeren.
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
PS Het is "racist" en "fascist". No offence. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Dit lijkt mij een duidelijk racistische uitspraak van u te zijn. Ik ben er echt niet goed van, van dit zogenaamd 'linksachtig' dikkenekkengeleuter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat hebt ge daar op te zeggen, 'kameraad'. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie steunt er nu 100% bewust een partij die hem of haar het land wil uitzetten??? Ik denk dan toch dat ze de slogan "Eigen Volk Eerst" niet goed gehoord hebben. En dat heeft helemaal niets met discriminatie te maken. Dus kom niet af met die zever. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens wat ik vorig jaar gemerkt heb kwa het uitwijzen van migranten in Belgie is dat de criminelen hier in den bak stopt en na hun straf hier terug vrij laat terwijl men tegelijker tijd gezinnen lieten zien waarvan iedereen vrij goed nederlands sprak, waarvan de kinderen op school zaten zonder gezaag over wat voor het school het was en waarvan de ouder al een tijdje aan het werk waren... en deze mensen werd gevraagd om het land te verlaten. Dat is iets wat het VB nooit zou doen daar ben ik zeker van. Criminelen wel maar gewone burgers niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat heeft inderdaad niets met discriminatie te maken, maar met pur sang, typisch voor de linkse dikkenekken, RACISME. JULLIE WETEN ALLES BETER, JULLIE WETEN BETER WAT ALLOCHTONEN AL OF NIET WILLEN, DAN DE ALLOCHTONEN ZELF! Dit is een extreem hypocriete vorm van etnocentrisch racisme, die trouwens ook door sommige allochtone intellektuelen hevig aangeklaagd wordt. ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, Illwill, dit politieke regime is door en door pervers. Of hoe moet je het anders noemen als ze juist diegenen die ze zouden moeten buitengooien, hier laten, en diegenen die tot op zekere hoogte aangepast en geïntegreerd zijn en zeker geen criminelen , buitengooien? Je zou bijna gaan geloven dat het regime banden heeft met al die criminelen, dat ze er een 'percentje' voor krijgen. Of heeft al dat crapuul misschien de 'juiste' partijkaart op zak?
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 ding is zeker snofla de mensen blijven dit niet slikken, je ziet het wel, ego filo denkt echt dat er nergens problemen zijn omdat hij het niet ziet of niet erg genoeg vind, awel gelukkig zijn bijna alle belgen anders van karakter en hebben ogen in hun hoofd zodat ze zelf kunnen zien wat er op straat, in de politiek en overal gebeurt.
Ik ben zelf een protest stemmer omdat ik geen enkele politieker heb zien doen wat hij beloofd heeft, geen enkele. Men denkt dat ik een VB'er ben omdat ik iets tegen criminaliteit heb en omdat ik niet zoals een watje de feiten durf te verdedigen zoals ze nu eenmaal zijn. Propagande zeggen ze dan en de schuld van de media vind ik nog de mooiste. Vertel dat maar aan elke persoon in belgie die is overvallen, afgeranseld, bedreigd, verkracht,... Kan wel zijn dat het aantal criminelen klein is in verhouding maar het aantal gedupeerde blijft masaal steigen en daar kan maar 1 ding de oorzaak van zijn en dit is niet voor de tv zitten hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Mijn gedacht, Illwill.
Tja, men heeft aan een bepaalde groep allochtonen(vooral Marokkanen) vanuit dit politiek regime het signaal gegeven dat eigenlijk zowat alles kan. Dat zelfs criminelen eigenlijk ergens slachtoffers zijn en dat er dus geen kritiek op mag komen, of geen eisen vanuit de bevolking naar een lik- op- stuk beleid of zerotolerantie. Trouwens, wat betekent zerotolerantie nu anders, dan altijd en overal gewoonweg DE WET toepassen? Alleen al dat dit woord bestaat, toont aan hoe laks dit beleid gedurende vele jaren is geweest, en nog is. Vele (zeker niet alle) Marokkaanse jongeren zijn de 'bedorven kinnekes' van dit beleid. Als ge als ouder alles toelaat aan uw kinderen en hen nooit terugfluit of afstraft, krijgt ge ook totaal ontspoorde jongeren en later volwassenen die van geen hout pijlen weten maken. Daar ligt de basis van hun 'ontworteling' en 'kansloosheid': geen goede opvoeding en geen correctie daarop door de overheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() Er zijn wel degelijk allochtonen die op het VB stemmen, en nog met reden ook : Ik weet niet of jullie enkele weken geleden de uitzending van zwart of wit over vreemdelingenstemrecht gezien hebben, daar kwam een zekere Marokaanse Fatimah uit Borgerhout aan het woord die ook op het VB stemt. FDW die daar toen ook zat glunderde natuurlijk.
Als reden gaf Fatimah op dat zij door Marokaanse jongeren zowel fysisch als verbaal mishandeld werd omdat zij een autochtoon als vriend heeft en het vertikte een hoofddoek te dragen (moet blijkbaar ook een artikel in de GVA over gestaan hebben). Tevens was zij van mening dat er niet alleen juist voor de verkiezingen repressief moet opgetreden worden tegen overlast van dat soort jongeren, maar het ganse jaar door |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Mijn gedacht,Voks!
Tja,zo zie je maar. De maskers zijn eindelijk aan het afvallen. Eens we van 'den Belgique' verlost zullen zijn, kunnen we hier in Vlaanderen eindelijk een ernstig justitie- en politiebeleid gaan voeren. Dat zal het 'Sauve qui peut' zijn voor al het crapuul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Burgemeester
|
![]() Cliché, wie kent het partijprogramma niet, he mateke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() het valt me toch ook op hoeveel moraalridders hun strijdkreet 'racisme' niet kunnen spellen... als men nog niet kan spellen waar men een ander van beschuldigd....
|
![]() |
![]() |