Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 maart 2004, 11:46   #1
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

HET VRIJE MENINGSUITING PROGRAMMA VAN JURGEN VERSTREPEN DAT OP LIBERTY TV WORDT UITGEZONDEN WORDT DOOR POLITIEKE DRUK STOPGEZET!!!!

070.66.22.22

indien je nu wil volgen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2004, 11:49   #2
Max
Gouverneur

Max's schermafbeelding

Standaard

Roland Duchatelait is daar den baas. En ik maar denken dat die gast voor de directe democratie was.

Wat een ontnuchtering. Het wordt eens tijd dat die parasiterende klasse van de staat terug op haar plaats wordt gezet.
Max is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2004, 12:06   #3
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

En welke redenen worden er aangevoerd om dat discussieprogramma af te voeren? Te lage kijkcijfers? Ik dacht dat het juist een van de goed bekeken programma's was...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2004, 12:18   #4
Max
Gouverneur

Max's schermafbeelding

Standaard

Economische redenen zogezegd. Er kijken 100.000 mensen naar dit programma op Liberty TV. Mensen die normaal nooit naar dat onnozel advertentiepostje zouden kijken.
Oud 14 maart 2004, 12:21   #5
Eugene
Gouverneur

Standaard

Dit is een zware slag voor de democratie die nu verkwanseld wordt met medewerking van ex-amadees en nu vld-er Roland Duchatelet, de waterdrager van Stalin verhofstadt!!!
Oud 14 maart 2004, 12:24   #6
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max
Roland Duchatelait is daar den baas. En ik maar denken dat die gast voor de directe democratie was.

Wat een ontnuchtering. Het wordt eens tijd dat die parasiterende klasse van de staat terug op haar plaats wordt gezet.
[size=7]Een ware schande, een democratie onwaardig![/size]
Roland Duchatelet door de VLD ingezet om drie maand voor de verkiezingen een hinderend programma af te voeren. De stem van de burger wordt blijkbaar te storend.
Hoeveel mandaatjes werden in ruil beloofd voor Vivant?
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2004, 12:26   #7
Tijl Uilenspiegel
Burger

Tijl Uilenspiegel's schermafbeelding

Standaard

Het enige programma waar de mensen, die toch zo belangrijk zijn, hun mening kwijt raakten. Zeer goed bekeken ook; maar paste niet in het hoera plaatje van paars en moest dus verdwijnen. Heeft het sukkelachtige optreden van Bart Somers voor 14 dagen hier mischien de doorslag gegeven?
Tijl Uilenspiegel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2004, 12:31   #8
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
HET VRIJE MENINGSUITING PROGRAMMA VAN JURGEN VERSTREPEN DAT OP LIBERTY TV WORDT UITGEZONDEN WORDT DOOR POLITIEKE DRUK STOPGEZET!!!!

070.66.22.22

indien je nu wil volgen!
Zwart of Wit was een programma waar de burger zijn mening kon geven, een mening die niet altijd even politiek correct was. In het programma werden politici van uiteenlopende strekkingen uitgenodigd (in scherpe tegenstelling tot wat er op de rode Brt op het hetzelfde ogenblik gebeurt).
Het is duidelijk dat Jurgen monddood is gemaakt door politieke tegenstanders. Dat de democratie in belgië allang gestorven is, wist ik. Maar dit slaat werkelijk alles. Politici LUISTEREN niet alleen niet naar de bevolking, ze WILLEN er ook niet meer naar luisteren.
Ze vergeten daarbij één ding: wij zijn hun wergevers en wij beslissen of ZIJ ontslagen worden. Mij dunkt dat de tijd rijp is hen op 13 juni een allesverwoestende en democratische slag toe te brengen.
Kristof Miele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2004, 12:32   #9
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

men kan dergelijke programma's beter in live streaming uitzenden via het internet , de enige vorm van vrijheid die ons nog rest.
Xnorf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2004, 12:35   #10
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

DAT HEET DAN DEMOCRATIE IN VLAANDEREN

VLAAMS BLOK KREEG DAAR WEL EEN "SPREEKBUIS"

DUCHATELET DE BERLUSCONI VAN DE LAGE LANDEN

WAAROM ??? DAAROM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2004, 12:35   #11
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max

[size=7]Een ware schande, een democratie onwaardig![/size]
Roland Duchatelet door de VLD ingezet om drie maand voor de verkiezingen een hinderend programma af te voeren. De stem van de burger wordt blijkbaar te storend.
Hoeveel mandaatjes werden in ruil beloofd voor Vivant?
Inderdaad. Bartje Somers is nochtans vorige week ook aan bod gekomen bij Verstrepen. Daar zei hij iets in de stijl van: "De Walen hebben ons laten verstaan dat wanneer de transfers van Vlaanderen naar Wallonië stoppen , er geen enkele reden meer is om België samen te houden. Ik ben benieuwd hoeveel hij daarvoor de mantel is uitgeveegd door führer Verhofstadt.

We kunnen maar een ding hopen, nl. dat 13 juni een einde maakt aan de demagogie in dit *****land vlug ten einde is...
Kristof Miele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2004, 12:39   #12
FMisplon
Provinciaal Gedeputeerde

FMisplon's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar FMisplon
Standaard

Duchatelet is niet de baas van LibertyTV. Duchatelet heeft veel media in handen (vooral op internet dan) maar LibertyTV zit niet in zijn portefeuille. LibertyTV is trouwens een internationale groep die ook zenders heeft in o.a. Frankrijk, Luxemburg,...
[size=1]Gegarandeerd 100% vrijwilligerswerk, Gegarandeerd 100% onafhankelijk
[/size]
FMisplon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2004, 12:40   #13
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Bartje Somers is nochtans vorige week ook aan bod gekomen bij Verstrepen. Daar zei hij iets in de stijl van: "De Walen hebben ons laten verstaan dat wanneer de transfers van Vlaanderen naar Wallonië stoppen , er geen enkele reden meer is om België samen te houden.
Dat heb ik ook gehoord in het - toen- ongecensureerde programma van Jurgen Verstrepen!

Moet er dan verder nog zand zijn?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 14 maart 2004, 12:45   #14
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me wel af of de impact van Jurgen nu zo groot was om al die heisa te verantwoorden. Wellicht wilden de adverteerders op die 'hippe' zender gewoon niet dat hun producten geasocieerd werden met zo'n verzuurd programma.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2004, 12:47   #15
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FMisplon
Duchatelet is niet de baas van LibertyTV. Duchatelet heeft veel media in handen (vooral op internet dan) maar LibertyTV zit niet in zijn portefeuille. LibertyTV is trouwens een internationale groep die ook zenders heeft in o.a. Frankrijk, Luxemburg,...
Voor zover ik weet is hij wel aandeelhouder maar het gaat idd veel en veel verder. De kriminelen van de loge zitten erachter, dus wordt het grote tijd dat die achterlijke logeklootzakken nu eens de mond worden gesnoerd!!!
Oud 14 maart 2004, 12:48   #16
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Ik vraag me wel af of de impact van Jurgen nu zo groot was om al die heisa te verantwoorden. Wellicht wilden de adverteerders op die 'hippe' zender gewoon niet dat hun producten geasocieerd werden met zo'n verzuurd programma.
Komt de LSP dan niet meer op voor de kleine man/vrouw???
Oud 14 maart 2004, 12:48   #17
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
zo'n verzuurd programma.
lees ik dat nu goed? noem jij een programma waar mensen hun mening komen uitten verzuurd? of was dit ironisch bedoeld?
Xnorf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2004, 12:48   #18
Max
Gouverneur

Max's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad , hij heeft daar een mooi zegje.
Oud 14 maart 2004, 12:49   #19
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

De tekst op het einde van de laatste ZwartofWit (SCHANDE!) kwam uit het programma "RechtvanAntwoord" van Goedele Liekens waar Stevaert toen tegen Jurgen heeft gezegd "We zullen u pakken en liefst vanachter".

Duidelijk toch.

Oud 14 maart 2004, 12:53   #20
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Persoonlijk vind ik de reactie van PieterJan nog de beste:

Plezier heb ik er niet in, maar ik vind het niet meer dan terecht dat dergelijke programma's niet meer opgenomen worden in het uitzendpakket. Eerst en vooral zijn dergelijke zenders niet geschikt voor een politiek programma, secundo was de journalistieke waarde ook beneden alle peil en tertio de voorgangsrol die het Blok aangereikt kreeg was wel iets té opvallend.

Grote complottheorieën zullen nu wel opgesteld worden om iedereen te wijzen op het o zo grote onrecht dat Jurgen aangedaan wordt...Uiteraard zal ook hier wel weer de PS de drijvende kracht zijn achter deze 'censuur' en o ja, hoogstwaarschijnlijk heeft het triumviraat van de VLD in eigen persoon wel erop aangedrongen om Jurgen te laten verdwijnen...

Ballonnen zijn doorgeprikt, wat je noemde een 'personality-project' is regelrecht narcisme. Wat je noemt vrije meningsuiting is gewoon een forum ontwikkelen voor extreem-rechts...etc

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be