![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Omdat "Forumverkiezingen" voor 2.5 maand op slot zit, kopieer ik heel het boeltje naar hier:
The Paulus Experience Minister Geregistreerd op: 21-10-2003 Berichten: 3034 Geplaatst: Ma Maa 29, 2004 10:48 pm Onderwerp: wie is Lien? -------------------------------------------------------------------------------- zie poll Naar boven Maus Partijlid Geregistreerd op: 23-6-2003 Berichten: 297 Geplaatst: Ma Maa 29, 2004 10:49 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Geen idee wie het is, wat ik wel weet is dat mijn kleine teen zegt dat ze niet ouder is dan 25 _________________ Voor: plezier! Tegen: extremen! Regel 1: Ik heb altijd gelijk! Regel 2: Zoniet, zie regel 1! Naar boven Spetsnaz Provinciaal Statenlid Geregistreerd op: 15-6-2003 Berichten: 748 Woonplaats: Merksem Geplaatst: Ma Maa 29, 2004 10:53 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- _________________ There's no point in discussing with cynics. Arguing on the Internet is like the Special Olympics - even if you win, you are still retarded. Naar boven Brabo Gouverneur Geregistreerd op: 5-4-2003 Berichten: 1154 Woonplaats: Erewhon Geplaatst: Ma Maa 29, 2004 10:54 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Maus schreef: 25 Je bent de 'of' vergeten. Correct is dus: Geen idee wie het is, wat ik wel weet is dat mijn kleine teen zegt dat ze niet ouder is dan 2 of 5. Ik sluit me trouwens aan bij Maus (2 of 5), al zie af en toe wat superstavelijke trekjes aan Liens' betoog. Naar boven Dies Forumparlementslid Geregistreerd op: 17-4-2003 Berichten: 3714 Geplaatst: Ma Maa 29, 2004 10:57 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Brabo schreef: al zie af en toe wat superstavelijke trekjes aan Liens' betoog. Is onze SuperStaaf vader geworden? _________________ The right to suffer is one of the joys of a free economy. -Howard Pyle- All censorships exist to prevent any one from challenging current conceptions and existing institutions. All progress is initiated by challenging current conceptions, and executed by supplanting existing institutions. Consequently the first condition of progress is the removal of censorships. -George Bernard Shaw- Naar boven Maus Partijlid Geregistreerd op: 23-6-2003 Berichten: 297 Geplaatst: Ma Maa 29, 2004 11:00 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Ik tik "Lien" in bij Google (afbeeldingen) en dit is wat ik krijg: _________________ Voor: plezier! Tegen: extremen! Regel 1: Ik heb altijd gelijk! Regel 2: Zoniet, zie regel 1! Naar boven The Paulus Experience Minister Geregistreerd op: 21-10-2003 Berichten: 3034 Geplaatst: Ma Maa 29, 2004 11:00 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- awel, het is mij precies al opgevallen dat wanneer Lien post, er plots iemand verdwijnt uit de lijst onderaan et vice versa. Wie? Naar boven Spetsnaz Provinciaal Statenlid Geregistreerd op: 15-6-2003 Berichten: 748 Woonplaats: Merksem Geplaatst: Ma Maa 29, 2004 11:01 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Lien is bijna een anagram voor Niels _________________ There's no point in discussing with cynics. Arguing on the Internet is like the Special Olympics - even if you win, you are still retarded. Naar boven Lien Burger Geregistreerd op: 2-1-2004 Berichten: 138 Geplaatst: Ma Maa 29, 2004 11:02 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Spetsnaz schreef: _________________ rot op Naar boven Fribre Forumparlementslid Geregistreerd op: 27-4-2003 Berichten: 1244 Woonplaats: Vlaanderen Geplaatst: Ma Maa 29, 2004 11:02 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Verduidelijking: TPE _________________ Een literair meesterstukje uit De Standaard Naar boven Maus Partijlid Geregistreerd op: 23-6-2003 Berichten: 297 Geplaatst: Ma Maa 29, 2004 11:03 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Fribre schreef: Verduidelijking: TPE Sorry, ik versta geen Fribrees. TPE = ? _________________ Voor: plezier! Tegen: extremen! Regel 1: Ik heb altijd gelijk! Regel 2: Zoniet, zie regel 1! Naar boven Fribre Forumparlementslid Geregistreerd op: 27-4-2003 Berichten: 1244 Woonplaats: Vlaanderen Geplaatst: Ma Maa 29, 2004 11:04 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Maus schreef: Fribre schreef: Verduidelijking: TPE Sorry, ik versta geen Fribrees. TPE = ? The Paulus Experience (in deze streek zeggen ze: wie het ri(e)kt, heeft het geflikt!) _________________ Een literair meesterstukje uit De Standaard Naar boven The Paulus Experience Minister Geregistreerd op: 21-10-2003 Berichten: 3034 Geplaatst: Ma Maa 29, 2004 11:05 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Fribre schreef: Verduidelijking: TPE nee, TPE staat onzichtbaar. 't is anders e groen nameke, die het nét wéér gedaan heeft. Naar boven Patriot! Europees Commissievoorzitter Geregistreerd op: 6-10-2002 Berichten: 8508 Woonplaats: België - Belgique - Belgien - Belgium Geplaatst: Ma Maa 29, 2004 11:05 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- mmm ik begin het ook te denken fribre!! prachtige zet, Paulus, de forumdemocratie is dood _________________ www.deweerstander.tk www.jongebelgen.be.tf www.belgischeunie.be Naar boven Fribre Forumparlementslid Geregistreerd op: 27-4-2003 Berichten: 1244 Woonplaats: Vlaanderen Geplaatst: Ma Maa 29, 2004 11:06 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Die beschuldigingen komen weeral uit dezelfde hoek! Nu ja, ik lig er niet wakker van, in deze thread is zelfs al het bewijs geleverd dat ik het niet ben... _________________ Een literair meesterstukje uit De Standaard Naar boven The Paulus Experience Minister Geregistreerd op: 21-10-2003 Berichten: 3034 Geplaatst: Ma Maa 29, 2004 11:08 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Fribre schreef: Die beschuldigingen komen weeral uit dezelfde hoek! inderdaad: Fribre schreef: Verduidelijking: TPE Naar boven Patriot! Europees Commissievoorzitter Geregistreerd op: 6-10-2002 Berichten: 8508 Woonplaats: België - Belgique - Belgien - Belgium Geplaatst: Ma Maa 29, 2004 11:18 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- gij _________________ www.deweerstander.tk www.jongebelgen.be.tf www.belgischeunie.be Naar boven Maus Partijlid Geregistreerd op: 23-6-2003 Berichten: 297 Geplaatst: Ma Maa 29, 2004 11:21 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Lien zelf heeft geen zin om te komen zeggen wie ze / hij is, zeker? _________________ Voor: plezier! Tegen: extremen! Regel 1: Ik heb altijd gelijk! Regel 2: Zoniet, zie regel 1! Naar boven The Paulus Experience Minister Geregistreerd op: 21-10-2003 Berichten: 3034 Geplaatst: Ma Maa 29, 2004 11:23 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Ik ga er geld op zetten: 5000€ op mezelf dat ik het NIET ben iemand wedden dat ik het wél ben? Naar boven |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie het ook is, hij/zij is briljant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Up up up up up
Up up up up up Up up up up up Up up up up up Up up up up up |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() who cares
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() spetsnaz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maus
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik ben ook niet Lien, Paulus. Ik heb veel nicks (vooral op PI), maar ik kies nooit een courante meisjesnaam (tenzij het mijn eigen is).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() ze is foetsjie denk ik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Met wéér een nieuwe partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fribre heeft net toegegeven dat hij lien is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Allee, da wist ik zelf nog niet! (ik zal weer de blauwe knop gebruiken, hopelijk met hetzelfde resultaat als bij Bruno) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() meester ze pesten mij! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gij zou graag es hard en langdurig gebashed worden zeker? Masochistisch trekje van jou? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |