![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hieronder enkele brandstofprijzen in de rest van de wereld,zoveel mogelijk verspreiden vraagt de originele poster....
Afghanistan normale benzine € 0,43 Algerije diesel € 0,11 Azerbeidzjan diesel € 0,31 Egypte diesel € 0,14 Ethiopië Super € 0,24 Bahama's diesel € 0,25 Bolivia Super € 0,25 Brazilië diesel € 0,54 China Normal € 0,45 Equador normaal € 0,24 Ghana normaal € 0,09 (!) Groenland Super € 0,50 Guyana normaal € 0,67 Hongkong diesel € 0,84 India diesel € 0,62 Indonesië diesel € 0,32 Irak Super € 0,60 Kazachstan diesel € 0,44 Qatar Super € 0,15 Koeweit Super € 0,18 Cuba normaal € 0,62 Libië diesel € 0,08 (!) Maleisië Super € 0,55 Mexico diesel € 0,41 Moldavië normaal € 0,25 Oman Super plus € 0,20 Peru diesel € 0,22 Filipijnen diesel € 0,69 Rusland Super € 0,64 Saudi-Arabië diesel € 0,07 (!) Zuid-Afrika diesel € 0,66 Swaziland Super € 0,10 (!) Syrië diesel € 0,10 (!) Trinidad Super € 0,33 Thailand Super € 0,65 Tunesië diesel € 0,49 US diesel € 0,61 Venezuela diesel € 0,07 (!) Verenigde Arabische Emiraten diesel € 0,18 Vietnam diesel € 0,55 Wit-Rusland diesel € 0,51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij interesseert eigenlijk alleen maar dat de Hollanders, de Engelsen, de Duitsers en de Fransen tegenwoordig hier diesel komen tanken; kwestie van elke euro die zij binnenbrengen, moet niet meer door ons afgedokt worden.
Allez, om maar te zeggen dat ik geen fluit van uw lijst versta: van mij mogen ze in Venezuela benzine goedkoper maken dan kraantjeswater, ik heb er geen boodschap aan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ongeveer de helft van de bezineprijs zijn accijnzen , lees BELASTING
worden jullie dat woord niet beu ? ik ben het al lang ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ja, we hebben meer zelfbeschikkingsrecht dan in het feodale systeem, maar voor de rest is het nog altijd "hou ze dom en hou ze arm".
![]() |
![]() |