Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 augustus 2008, 04:44   #1
proost
Vreemdeling

Standaard Taxi-X + BTB + RVA = 13 WEKEN SANCTIE!

Beste forumlezers het moet van mijn hart en ik moet het ergens kwijt Ik heb ruim 7 maanden gereden voor laten we zeggen Taxi-X. Ik was nog een volledig groentje in de taxi industrie en moest ik dus moest nog mijn taxikaart halen. Nu omdat ik één van de laatste was die nog 6 maanden op proeftijd mocht had ik de eer om nog een groentje te zijn Bij taxi-X duurt het niet lang wanneer duidelijk word wat groentje werkelijk betekend in deze industrie. (vermoed ik) Als Eerste feit werk je op commisie dus het aantal ritten en afstand is belangerijk om zo je loon te verdienen.

Je werkt 12uur per dag en hebt recht op 1uur pauze, ik begon om 6uur30 en moest eindigen om 18u30. De werkgever in kwestie is ook de disptach van de dagploeg en laat mij u garanderen hij is er eentje van formaat. Niet dat ik ga beweren dat hij een slecht man moet zijn, maar wat een temprament en hoogmoed! De man verlangt of beter gezegd hoopt dat wij kunnen vliegen, en hem aanschouwen als DEN BAAS.... Maar laat mij duidelijk zijn, we mochten zelfs blij zijn dat we voor hem mochten werken... De man is zéér erg gesteld op zijn wagens wat zeker te begrijpen valt, maar daar gaat de man reeds in fout. Na een solicitatie bij een andere taximaatschappij is me zéér duidelijk gemaakt dat het niet de bedoeling is dat wij ook opdraaien voor deze kosten, u raad het al neem ik aan wij doen dit wel. De wagen gaat elke week naar de carwash en de helft moest betaald worden door diegene van de dag en nachtploeg dat is 2,50€ x 52 = 130€ per jaar per persoon.

En nu wat over mijn dag bij Taxi-X, de bedoeling is simpel bereik snel je bestemming en tik geld met de rit. En daar begint het dan allemaal zeker als groentje of niet favoriet en dat wisselde met momenten die favorieten, sneller dan het weer haast De taxis zijn voorzien met een antiek dispatch systeem, en dat kan je als chaffeur soms goed merken wat er waren naar mijn ervaring massa momenten waarbij de bereikbaarheid 0 was. Maar dat kon niet volgens den baas en wanneer je dan pech had, dat het ding zijn werk niet deed OLA daar is een spanjaard in colléré niks mee vergeleken. Ik zal kort en bondig zijn, er waren momenten waarbij ik me haast afval voelde, en niet graag nog de oproep toon hoorde.

Weet u het ergste van allemaal is dat de klant soms naast je zit, en eerlijk het knaagt aan je op zulke momenten. Maar er is niet alleen dat, het gaat ook vooral om tempo maar o zo hypocriet deze stelling. Alle boetens zijn sowieso voor de vervoerder zelf, ik kan dit best begrijpen maar den baas wil wel dat ik pal voor de klant zijn deur parkeer, dit is volgens hem service.Ik kan u verzekeren dat het voor de vervoerder niet zo eenvoudig is met momenten, en dus rechtuit wild parkeren moet. Maar de politie doet ook zijn job uiteraard en die beboet En je krijgt van die geweldige oproepen via de disptach wagen5 snel naar hotelX ge hebt 10 minuten in volle ochtendspits. En soms heb je geluk en kan je er goed tussen wringen of zijn er geen werken op die plaats en dat zijt ge ne goeie gast, maar de kans is klein en dan ist minder Dan krijgt ge den hele gal en tiranie over uwe kop van hoe slecht dat je wel bent ,etc.... Ook over de pauze deze bestaat niet het excuus is simpel we hebben te weinig wagens,en ge wilt toch geld verdienen he ? Tuurlijk wil ik dat maar als je 200 per dag moet halen voor het standard loon en je staat vervolgens 3 uur stil op de parking is naar mijn weten de logica ver te vinden. En dan is er ook nog het vertrouwen de wagen heeft sensoren dit om te checken of je niet schuldig maakt aan zwartrijden.En ook de afrekening kon alles als een zwarte doos weergeven. En dan was er nog steeds de ondervragingszucht van de kilometers. Ook de uren kloppen voor geen meter en soms rijd ik pas binnen om 7u30 en dan nog eens 20 a 30 minuten afrekening.

Maar ik begin het grondig beu te worden, het is vooral het fanatiek roepen en tieren, waarop ik 1 maand voor mijn ontslag eens met gerichte woorden duidelijk maak dat ik niet meer zo wens behandeld te worden. Maar dat loopt slecht af en de man is woedend! Ik kan u verzekeren dat het aantal ritten flink naar beneden ging en de kost lager en lager. En het gedrag en controle op de wagen en valse verdenkingen meer en meer. En een collega die net op dezelfde manier ontslagen werd, vertrok nog met een goede hint voor mij "kzie je binnenkort bij Antwerp tax jim!". En ik keek en lachte ernaar, maar vandaag weet ik beter . Want het loopt flamigant af een dag voor mijn ontslag, moet ik een klant oppikken aan de bist, waarbij ik ook te horen krijg dat ik snel moest zijn want er wachte ook een klant aan het ziekenhuis. De klant stapt in en moet richtig Antwerpen-zuid. Ik mag echter niet naar links afdraaien op de heistraat vanop Mastplein en net op dat moment staat ook een politieagent ter plaatse. Het zou ook waanzin zijn om rond 16u zo het verkeer daar te verstoren zeker met die lijnbussen ertussen. Maar dat zint de klant niet die wil absoluut dat ik dat wel doe, ik ben niet dom en ga niet op eis van de klant of dispatch een boete van 150€ riskeren als de agent pal naast mij wagen staat. Dus ik draai zoals het hoort rechtsaf en ga via de kleine steenweg daar is echter een kleine file. En net op dat moment is er een oproep en zonder omwegen een tirrade van waarom ik nog steeds niet aan het ziekenhuis ben. Met de klant naast mij die duidelijk zijn amusement heeft. Ik leg mijn situatie uit en krijg op mijn neus dat ik naar links had moeten gaan, de klant is niet koning maar keizer ineens.

Ik kan u garanderen dat ik woedend was, en de klant sneller dan ooit op bestemming bracht en de klant plots geen vermaak meer had aan de hele situatie... Ik reken af en rijd zo snel mogelijk naar het ziekenhuis, de klant is echter verdwenen met een andere taxi, moet ik nu nog meer zeggen over er wat volgde toe ik dit melde.... Maar voor de 100ste keer was dit een brug te ver. DE volgende dag maak ik duidelijk dat ik dit niet meer aanvaard en dreig ermee naar de vakbond te stappen. De disucussie blijft hoog oplopen waarop plots duidelijk wordt gemaakt dat ik moet afrekenen en de sleutels moet afgeven en het direct moet afbollen! En hier ben ik de stommerik meschien geweest ik vraag niet naar papieren. En krijg 1 week later een brief waarop duidelijk is gemaakt dat ik onwettig afwezig ben. Ik stuur een brief terug waarop ik duidelijk maak dat zijn versie van de feiten nog kant of wal raakt.

Ik ben ondertussen met dezelfde brief vertrokken richting BTB Antwerpen, eens aangekomen wordt direct in de computer gekeken of ik wel lidgeld betaalde. Na mijn uitleg was het antwoord simpel, bezoek de huisarts en bemachtig een dokterbriefje en ga indien nodig naar het OCMW als u dringend geld nodig heeft. Verder is de situatie niet te veranderen, daarop schrijf ik me in bij de VDAB als werkzoekende. Ik leg mijn situatie nog maar eens uit bij de ABVV en die stuurt mij gewoon terug naar het BTB voor een herzienning van de C4 aan te vragen.

Ik dus terug naar het BTB , met inmiddels een antwoord op mijn eerste brief dat mijn baas verwonderd was met mijn brief te lezen. Eerlijk ik kon ermee lachen en om vloeken toen ik het las. Dus voor de 2de maal naar het BTB met véél tegenzin en veel gepraat wil ze dan uiteindelijk een herzienning vragen. Maar dat draait uit op een sisser. Ik kan dan ook gelukkig aan slag in Turnhout via interim. We zijn toch al 3 a 4 weken verder en de C4 is nog steeds niet in orde uiteindelijk.Dit omwille van het feit dat er geen loonsvermelding op staat, dus gaat de C4 via het ABVV niet naar de RVA want deze is niet compleet. Dus stuurt de ABVV een herinering naar Taxi-X om dit in orde te maken. Nog een aantal weken verder is er nog steeds niets gebeurd. Ik terug naar het ABVV en vraag of ze al meer weten en weten mij te vertellen dat ik best zelf ook eens kan gaan informeren. Dat doe ik dan ook ik meld mij aan bij Taxi-X en vraag of dat ze nu de 5 getallen willen neerschrijven op mijn C4 zodat we verder kunnen. Zelfs met de verantw.die alle papieren in orde maakt vlak voor mijn neus, niks van oprotten kerel. Uit wanhoop ga ik de volgende dag zelf naar de RVA en krijg een gesprek met een inspecteur die mij terug stuurt naar het BTB want de RVA heeft het dossier nog niet ontvangen dus kan hij niets doen. Uiteindelijk loopt ook mijn interimjob af. Dus ben ik terug werkloos en de rekeningen blijven in de bus komen, met een leuke eindafrekening jawel 1.181 € van Electrabel ook een verhaal van formaat maar dat voor later Ik dus terug naar het BTB en deze keer wil ik me niet zo snel laten afscheppen, maar ik onderschat de kracht van koude antwoorden en vang weer bot.

Dan weet het ABVV mij te informeren dat de papieren in orde zijn en doorgeven aan de RVA. En dat ik een uitnodiging mag verwachten, toch weken gaan voorbij en ik hoor niks, goed nieuws wel is dat ik terug een tijdelijke interim job heb gevonden. En dan is er post van de RVA op 4 augustus 2008 mag ik mijn versie van de feiten geven, de zaak dateert reeds van 18 april 2008!!

En met volle moed die ochtend om 9u20 naar de RVA, en dat ging goed mis! Ik word naar het lokaal gevraagd waar ik moet zijn. Ik heb toevallig ook overzicht over haar agenda iedereen heeft +/- 30 minuten. Ze vertelt me waarvoor ik beschuldig wordt en kijkt mijn gegevens verder na. Daarna mag ik mijn versie over de feiten weergeven, ze kijkt me aan en zegt " maar meneer u onderneemt verder geen stappen waarom gaat u niet naar uw vakbond of sociale zaken ?" Ik liet haar weten dat de vakbond niets voor me kon doen en niet wist dat sociale zaken daar ook een oplossing voor was. Het antwoord daarop is nog beter " dan kan u beter een andere vakbond zoeken" . Meneer u kan de feiten niet bewijzen dus krijgt u een sanctie van 4 tot 52 weken wij houden echter rekening met u werkactiviteiten en dat dit u eerste keer is. U zal per post een brief ontvangen van de juiste aantal weken sanctie. Tot ziens meneer. Ik kon ontploffen terplekke maar dat zou mijn situatie alleen maar verergeren. Maar in mijn opweg paseer ik wel het BTB en deze wou ik uiteraard feliciteren met hun overwinning van de sociale verkiezingen in 2008 en dat ze me bewezen hebben dat ze het verdienden(sarcamse) En heb dat zeker niet vriendelijk gedaan geef ik eerlijk toe, maar ik was de situatie nu meer dan ooit beu en waarom dan nog de niceguy zijn als je toch flink onterecht de strijd hebt verloren. Op 5 augustus heb ik het antwoord al van de RVA 13 weken geschorst!

En nu raden sommige mij aan om via het OCMW justitie bijstand te vragen en in beroep te gaan bij de arbeidsrechtbank. Weet u die 6 a 7 weken die ik moet krijgen wel ik kan ze wel gebruiken, maar uiteindelijk ben ik nu zo boos over al de feiten tesamen dat ik toch niet wil afgeven en mijn gelijk wil halen ook al moet dat via het OCMW want ik kan u verzekeren dat mijn taxi loon toch niet voor naar huis te schrijven was en dus weinig ruimte gaf om als single alleenstaande veel te kunnen sparen. En met een toch wel flinke verlies periode van kapitaal een advocaat op eigen kosten te duur is. En dan wie weet verlies ik nog en kan ik nog meer geld verliezen dan nu het geval is.

één ding heb ik hier uitgeleerd XX.XX.XX-.XXX.XX dat zijn we geworden in de tijd waar terug een sterk verschil komt tussen arm en rijk.

Laatst gewijzigd door proost : 6 augustus 2008 om 04:52.
proost is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 07:03   #2
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door proost Bekijk bericht
Beste forumlezers het moet van mijn hart en ik moet het ergens kwijt Ik heb ruim 7 maanden gereden voor laten we zeggen Taxi-X. Ik was nog een volledig groentje in de taxi industrie en moest ik dus moest nog mijn taxikaart halen. Nu omdat ik één van de laatste was die nog 6 maanden op proeftijd mocht had ik de eer om nog een groentje te zijn Bij taxi-X duurt het niet lang wanneer duidelijk word wat groentje werkelijk betekend in deze industrie. (vermoed ik) Als Eerste feit werk je op commisie dus het aantal ritten en afstand is belangerijk om zo je loon te verdienen.
Alleen een groentje zou zoiets neerschrijven en neem het van me aan, als je maar zeven maanden op de baan bent geweest, ben je dat nog altijd. Taxichauffeur is een prachtige stiel waar goed en gemakkelijk uw boterham valt te verdienen. Op voorwaarde wel dat je het graag doet, van mensen in het algemeen houd, zorg voor het materiaal draagt en zelf wat creatief wordt. Bovendien is het fout dat je twaalf uur per dag moet werken, dat was vroeger zo. Het is al lang 10 uur per dag, vijf dagen per week, waarvan 1 uur break. Tenzij je natuurlijk maar vier dagen werkt. Die uurrooster moet je dan ook vooraf goed afspreken bij het afsluiten van het contract.

Een taxichauffeur die alleen 'zijn uren doet' verdient makkelijk 1.500 euro per maand, drinkgeld niet inbegrepen. Ervaren chauffeurs halen makkelijk 2000 tot zelfs 3000 euro per maand. Nog altijd zonder drinkgeld gerekend, dit ondanks dat het jaren geleden werd afgeschaft, toch nog altijd door de klanten wordt gegeven ook al moet het niet meer en mag het ook niet worden gevraagd door de taxichauffeur.

Het is om te beginnen al een slecht idee om in de clinch te gaan met de dispatcher, want die geeft je werk. In het andere geval moet je zelf werk creëren en als groentje duurt dat wel een paar jaren voor je 'ingewerkt' bent. Bovendien moet je je loon evalueren op lange termijn en niet op een maand, een kwartaal of zes maanden beschouwen. Er zijn periodes dat er veel werk is en dat het minder is. Pas na een vol jaar, laat ons zeggen vanaf het tweede jaar dat je bolt, weet je pas wat je verdient hebt en of het de moeite loont om verder te doen, en dat je de job wel aankunt. Een taxichauffeur die te weinig verdient is geen goede chauffeur, gewoon onbekwaam, tenzij er andere redenen zijn. Bv een taxichauffeur van vreemde origine die geen job krijgt van de dispatcher omdat het een racist is. Dat komt helaas ook nog voor.

Nogal logisch dat je zelf de boetes betaalt, en dan heb ik het niet over fout of dubbel parkeren. De meeste boetes worden uitgereikt voor te hard rijden (flitscamera's), door de verkeerslichten te negeren, afslaan waar niet mag, geen gordel dragen, roken in de auto, telefoneren zonder de handenvrije gsm te gebruiken èn... roekeloos rijden. Die samen vormen 99,99% van de overtredingen waarvoor boetenbonnen worden uitgereikt.

Niet te verwonderen dat die proefperiode van zes maanden werd afgeschaft en je nu eerst moet slagen in de proeven vooraleer je je taxiboek (=vergunning) krijgt en de baan op mag. Sindsdien zijn er een pak avonturiers en cowboys minder op de baan. Ook de brokkenmakers verminderen, want het blijft toch ongelooflijk hoe sommige chauffeurs met soms nagelnieuwe Mercedes auto's, die toch al gauw 30.000 euro en meer in aankoop kosten, met gierende banden, soms nog halfdronken van de braspartij van de vorige avond, door de straten scheuren en ergens bovenop knotsen. Dan worden ze boos als de baas niet direct een andere wagen voor hen heeft klaar staan.

Nieuw is ook het satelietsysteem dat vele bedrijven nu in hun auto's plaatsen waardoor ze precies en op elk moment van de dag, kunnen zien waar de auto's zich bevinden, welk parcours ze hebben gevolgd en aan welke snelheid ze de hele tijd hebben gereden. De gewone degelijke taxichauffeur die zijn job op een normale manier afwerkt, hoeft zich geen zorgen te maken. Die maalt er ook niet om dat hij gecontroleerd wordt, die heeft dat zelfs graag, want als het goed is èn er komt geld binnen èn de wagen wordt in orde gehouden, wordt dat ook meestal gewaardeerd door de baas èn de dispatcher van dienst.

Laatst gewijzigd door roskam : 6 augustus 2008 om 07:15.
roskam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 09:00   #3
monza
Gouverneur

Standaard

@Proost.
Ik zal op de kwestie proberen te reageren in tegenstelling tot Roskam die vindt dat hij de baas nog wat moet verdedigen.
Dat trukje wat ze met u uitgehaald hebben is al zo oud als de straat en vanwege uw beperkte ervaring heeft dat gewerkt. Is zo'n typisch geval dat zich veel voor doet in de transport sector. Ik raad u dan ook aan om in beroep te gaan via de hulp van het OCMW. Nu betreft uw C4 heeft uw ex-werkgever een wettelijke termijn te volgen en zo niet zou u hem via de vakbond in gebreke moeten stellen. En als u dat wil vermijden is de simpelste oplossing een doktersattest voor uw zogezegde onwettige afwezigheid.
monza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 09:49   #4
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Valse doktersbriefjes schrijven is fraude.
Ik kan mij voorstellen dat artsen die dagdagelijks door links in hun (=de) media worden afgeschilderd als geldvretende machines, terwijl de ziekenkassen als onderdeel van de politieke zuilen meer geld kosten aan de patiënt dan alle huisartsen samen, hier de lijn trekken.
Oud 6 augustus 2008, 10:02   #5
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monza Bekijk bericht
@Proost.
Ik zal op de kwestie proberen te reageren in tegenstelling tot Roskam die vindt dat hij de baas nog wat moet verdedigen.
[..]
En als u dat wil vermijden is de simpelste oplossing een doktersattest voor uw zogezegde onwettige afwezigheid.
Fout monza, ik verdedig de stiel, die door elementen zoals Proost naar de bliksem wordt geholpen. Een vals doktersbriefje aanraden is het profitariaat verdedigen. Door dat te suggereren doe je niet enkel de stiel naar de f*ck, maar ook op lange termijn de sociale zekerheid plus de geloofwaardigheid van de bonden en die van de dokters. Maar wat kan dat allemaal Proost en monza schelen? Geen lor. Zij denken alleen aan de lusten en niet aan de lasten.

Laatst gewijzigd door roskam : 6 augustus 2008 om 10:03.
Oud 6 augustus 2008, 10:10   #6
monza
Gouverneur

Standaard

De stiel, laat me niet lachen man. De stiel wordt kapot gemaakt door bazen die denken dat ze met slaven te doen hebben. Dus Proost zou profiteren en hoe noemt men dan de acties van zo'n baas?
Proost zegt zelfs niets over dat hij de boete niet zou willen betalen, te weinig verdienen, te weinig drinkgeld etc... Hij zegt dat de baas hem een boete aan zijn broek zou lappen als hij die instructies zou opvolgen, dat hij als een hond wordt behandeld en dat zijn uren niet kloppen. Het enige wat die blijkt te doen is handelen zoals iedere normale mens maar verre van het kapot maken van een stiel. U zou beter alles eens lezen ipv wat naast de kweste te komen zeiken over hoe goed het wel is.
Oud 6 augustus 2008, 10:11   #7
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Valse doktersbriefjes schrijven is fraude.
Ik kan mij voorstellen dat artsen die dagdagelijks door links in hun (=de) media worden afgeschilderd als geldvretende machines, terwijl de ziekenkassen als onderdeel van de politieke zuilen meer geld kosten aan de patiënt dan alle huisartsen samen, hier de lijn trekken.
Mensen ontslaan zonder reden en te laf zijn om een C4 mee te geven is ook onwettelijk.
Oud 6 augustus 2008, 10:11   #8
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Stap naar die baas en geef hem zoveel peren dat zijn moeder hem niet meer herkend.

Of tenminste, dat is verboden anders zou ik het je aanraden.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 10:14   #9
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Stap naar die baas en geef hem zoveel peren dat zijn moeder hem niet meer herkend.

Of tenminste, dat is verboden anders zou ik het je aanraden.

En dan werkt ge het profitariaat in handen want dan moet die mens op de ziekenkas.
Oud 6 augustus 2008, 10:14   #10
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En dan werkt ge het profitariaat in handen want dan moet die mens op de ziekenkas.
Dat kan geen kwaad, als het maar goed zeer doet.

Ik herinner mij zo'n baaske, zo roepen op de politie, als een klein kind.

Jammer genoeg hielp het hem niet.

Verschaeve

Laatst gewijzigd door HAMC : 6 augustus 2008 om 10:15.
Oud 6 augustus 2008, 10:15   #11
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door proost Bekijk bericht
De werkgever in kwestie is ook de dispatch van de dagploeg en laat mij u garanderen hij is er eentje van formaat. Niet dat ik ga beweren dat hij een slecht man moet zijn, maar wat een temprament en hoogmoed! De man verlangt of beter gezegd hoopt dat wij kunnen vliegen, en hem aanschouwen als DEN BAAS.....
Jawadde zeg, Proost heeft een probleem om zijn werkgever als de baas van het bedrijf te zien. Stel je voor zeg: de baas die de baas wil zijn. Die durft nogal! Ik hoor het Proost al denken: "Die l*l mag blij zijn dat ik voor hem WIL werken, wat denkt die nu wel zeg?!!?!"

Als ik jou was Proost, ging ik solliciteren bij De Lijn, toffe baan, goed betaald, vaste baan, hoog pensioen, elk jaar anciëniteitsverhoging, veel sociale voordelen enz. Maar wel opletten! Een kennis van me is zonet ontslagen bij De Lijn omdat hij zijn bedrijf te k*kken had gezet op zijn website en hem daardoor gebrek aan loyauteit aan het bedrijf werd verweten. Zoiets vind geen enkele baas leuk.
Oud 6 augustus 2008, 10:23   #12
Don Quichote
Banneling

Standaard

Weet je wat vele mensen verkeerd doen?

Ahwel , he....

Eerst hun oude schoenen weggooien en dan naar de winkel gaan zien of er nieuwe zijn.

Tip :

Als je ruzie maakt met je baas, gelijk of ongelijk, zorg dat je weg kunt.
Dada, meneer.
En anders...zwijg.
Laat bekoelen, denk na of het nog zin heeft.
Zoek eventueel ander werk.
Dada meneer.

Ik kan het nogal uitleggen, he?
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 10:27   #13
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht

Ahwel , he....

Eerst hun oude schoenen weggooien en dan naar de winkel gaan zien of er nieuwe zijn.

Tip :

Dada, meneer.
En anders...zwijg.
Dada meneer.

Ja.

Verschaeve
Oud 6 augustus 2008, 10:31   #14
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht

Ahwel , he....

Tip :

Dada, meneer.
En anders...zwijg.
Dada meneer.

tis waar
Oud 6 augustus 2008, 10:58   #15
Fieseler

Standaard

Citaat:
Mensen ontslaan zonder reden en te laf zijn om een C4 mee te geven is ook onwettelijk.
En daarom is sociale fraude dus toegelaten...

't is de fout van het grootkapitaal...het grootkapitaal zeg ik je...
Oud 6 augustus 2008, 11:00   #16
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ziek worden is geen sociale fraude!

Verschaeve
Oud 6 augustus 2008, 11:02   #17
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Dat zei ik niet maar goed u moet mijn reactie wel verdraaien want anders is uw antwoord nutteloos.
Het onwettelijk gedrag van de baas lokt een onwettelijke reactie uit
Oud 6 augustus 2008, 11:03   #18
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Dat kan geen kwaad, als het maar goed zeer doet.

Ik herinner mij zo'n baaske, zo roepen op de politie, als een klein kind.

Jammer genoeg hielp het hem niet.
Helaba compadre (oeps da's een belediging)....da mag ni zulle...
Oud 6 augustus 2008, 11:05   #19
Fieseler

Standaard

Citaat:
Dat zei ik niet maar goed u moet mijn reactie wel verdraaien want anders is uw antwoord nutteloos.
Het onwettelijk gedrag van de baas lokt een onwettelijke reactie uit
Dus: omdat uwe baas onwettelijke dingen doet moet uw arts ook onwettelijke dingen doen...nu heb ik hem...
Spijtig genoeg ben ik niet akkoord....maar dat had je al door vermoed ik...
Oud 6 augustus 2008, 11:08   #20
monza
Gouverneur

Standaard

Uw zegen hebben we niet nodig hé. U zit maar gewoon wat te palaveren omdat het zogezegd een "linkse" reactie zou zijn. Moest u in dezelfde positie zitten staat u als eerste in de rij om even een oogje dicht te knijpen. Zo kennen we de rechtse ridders wel.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be