![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik was daarnet op de Louisalaan, bij het Stefaniaplein.
Stond daar bij dat heerlijke ***** (vijfsterren) hotel Conrad (met die Arabische princessen die slavinnen op de gang laten slapen, par terre! en die 54 kamers huren het hele jaar door omdat er anders onzuiveren in hun geboerkade heilige buurt zouden kunnen komen). Niet alleen zag ik van die rijke gesluierden met dure boodschappen, maar ik werd ook nog eens GEK van dat getoeter! Stond daar een kleine vrachtwagen een paletje uit te laden, en ondertussen al die auto's TOET ToeEooooET Pooueeeeet Poeeeeeeèèèt... om niet goéd van te worden! Toen dacht ik aan Edinburgh. Eén van de leukigheden daar (behalve Starbucks en gerokte mannen), was dat ik op een hele week maar één auto heb horen claxonneren. Zal wel een vreemdeling geweest zijn. We kunnen wat opsteken van die Britse beschaving, hierzo. Wat een onzin, alsof het helpt, dat toeteren??! In NYC staat er boete op nutteloos getoeter. Terecht!
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 12 augustus 2008 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier ook
![]() |
#3 |
|
![]() Zelfs in Meneghem? Ja, dat moet daar nogal een drukte zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij ons in Ordizia heb ik redelijk wat auto's horen toeteren als ze langsgereden kwamen. Maar dat was dan wel om mij te groeten. Honk honk!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() En dan heb je in Brussel natuurlijk die toeterturken, als die trouwen (vaak op zaterdagochtend) dan gaan die als gekken tekeer. Vraag me af of dat in de koran stond ofzo.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zouden moeten verplichten dat er op z'n minst enige maat en deun in zit.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Heerlijk, klaxoneren. Alleen daarvoor zou ik een auto kopen.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het toeteren in de stad Antwerpen is bv verboden tenzij er een ernstig gevaar is op de weg,sorry dat ik ook moet toe geven dat er mensen zijn die zomaar toeteren als er een huwelijk is,kan niet streng genoeg bestraft worden
![]() Laatst gewijzigd door duveltje382 : 12 augustus 2008 om 14:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Dat verbod is toch algemeen in de Belgische wet?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Is er een verbod??! Ik hoor constant getoeter hierzo.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]()
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Hier zie, ik rij geen auto en ik ken het reglement nog beter dan de rest.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Wat is het nu? Is het verboden te toeteren?
Krijgt men er een boete voor? Wordt dat dan ook echt toegepast? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Wat is dan een stad en wat is geen stad? België is één grote stad.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Splits de toeterwet!
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Het Belgische aan dat verbod is dat ik iedereen hoor toeteren, dag en nacht in Brussel.
In NYC zijn ze daar héél voorzichtig mee, omdat er werkelijk boetes worden opgelegd. In Edinburgh zijn ze daar héél voorzichtig mee, omdat ze zo goed opgevoed zijn. Belgen die toeteren omdat ze hun bek niet opentrekken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar op gemeentelijke wegen mag je dan weer wel toeteren om voorbij te steken,in steden als Antwerpen en Brussel niet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Wordt men gestresst op straat van het rotverkeer en het getoeter, neemt men gewoon een paar pinten en dan kan niks een mens nog verdommen. En dat is typisch Belgisch. |
|
![]() |
![]() |