![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hierbij de uitnodiging voor de Nationale Carnivorenenquete.
De leuke en snelle test voor echte vleeseters. Ga nu naar www.nationalecarnivorenenquete.nl DOEN!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb een veggieburger aangeklikt en kreeg een zoen van Willemijn!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Leuk ook voor groentje-18!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik had géén veggieburger aangetikt.....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige vegetariër in het filmpje (dat groot beest met zwarte en witte vlekken), zag er toch maar vies uit. Misschien moet boer Teun zijn beestjes eens regelmatiger een stukje sappig vlees voorschotelen, ipv dat eeuwige vegetarische gras.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ik ben altijd bang met dat soort dingen dat ik dan gemartelde dieren en in stukken gehakte babykoetjes te zien krijg met een huilende mamakoe. I can not against that.
Op facebook ook, een petitie tegen dierenleed in China (vreselijk!! katten en honden op straat in stalen kooien gepropt, bovenop elkaar en gewoon laten stikken in de zon).. ik weet dat dat gebeurt maar kan niét tegen die beelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfff, rascisten!
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had een steakske aangeklikt, en ik krijg een hoop stront tegen mijn nieuwe LCD 22'' wide screen
![]()
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Leuk!!!
![]() Edit: om het effect te ontdekken heb ik eens op de frikandel geklikt. Wie dat ook doet ziet wel wat er dan gebeurt. Maar ik dacht dat dit ook in de boodschap zou verwerkt zijn als 'ook wat nu aan je scherm hangt, zit verwerkt in die frikandel'. Maar dat stond er niet bij. Jammer, want het zou z'n effect niet missen denk ik. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 augustus 2008 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, voor diegene die GEEN stront tegen hun scherm kregen. Ben er nog niet goed van...
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Schiet erop, jom.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Carmen ligt nu uit elkaar, dat loodstof ook
![]()
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dieren hebben rechten
Onder andere het recht om gegeten te worden en lekker te zijn En het recht om te grazen op het stukje land van de eigenaar Vlees, de lekkere motor!
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er tegenwoordig wel nog zuiver?
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Op het moment dat die koe m'n scherm onderscheet, was-ie hoogstwaarschijnlijk al onderverdeeld in biefstukken, koeientongen en gehakt.
Ha! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind het niet schoon dat ge het allemaal al verklapt op voorhand!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind ze supper zuiver.
![]() ![]()
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als From_Vlaanderen hier zo bezig blijft, dan moet ik hetzelde doen als met Magni. Ik hou niet van obsessies...
|
![]() |
![]() |