![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() ik soms wel, moet ik toegeven
![]()
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Tja als je er zelf al hoofdpijn van krijgt. Voor mij is het ok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() alweer stukken beter.
het feit dat ik het forum even veel te extreem & te weird vond, dat was wellicht de oorzaak. Guderian, Godfried & consoorten zijn er soms zo ver over, dat het er weer op is zoals men dat pleegt te zeggen, maar soms is het er niet weer op, maar gewoon "slechts" erover. dan heeft men wat frisse lucht nodig :o
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Ik moet toegeven: je Avatar heeft een fris, flashy kleurke. Het is wel leuk. (Als-ie nog groter zou zijn zou het misschien wel aanleiding geven tot een aanval van hoofdpijn.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik had niet verwacht dat zulke godvruchtige mensen ook zo hardnekkig van zich lieten horen op Internetfora. Ik dacht dat zij door hun besef dat ze compleet uit de tijd zijn, hun mening stilletjes voor zich zouden houden, vooral om niet kwetsbaar te zijn. Daarbij vraag ik me dan ook af van welke toorts/bliksem gij geslagen zijt... Wie/wat ligt aan de basis van zulk geloof. Niettemin verlang ik niet dat ge er hier op antwoordt, omdat dat nogal persoonlijk is. Voorts kan ik me niet voorstellen hoe ik mij uw leven zou kunnen voorstellen, uitgaande van uw opvattingen. Zijt gij misschien zo 1 van die enthousiaste jongeren die in Canada zijn geweest om er het pauselijke bezoek bij te wonen, die begeesterd werden en er achteraf bij iedereen over willen getuige enzo? Ik weet niet of je een aflevering van Jambers zou kunnen kleuren. Zolang echter uw godsdienstfanatisme geen nefaste gevolgen heeft voor een medemens, neem ik er geen aanstoot aan en hoop ik dat ge een geestelijk gezond en gelukkig man moogt zijn.
![]() |
![]() |
#7 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Amen ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() En wat vinden jullie van die van mij?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Waar heb je dat gevonden??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Volgens mij is het een gehaakt kleedje. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Ik moet alvast goed pieren om te zien wat daar staat.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |