![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Een prominente LDD-jongere richt een nieuwe jongerenkoepel op voor Vlaamse onafhankelijkheid, en zelfs de Vlaams Belang Jongeren vermelden het in hun nieuwsbrief.
www.jongforzaflandria.org Ik vraag me af hoe lang het zal duren voor hij vanuit de LDD-leiding tegenwind krijgt. Zullen andere Vlaamsgezinde jongeren zich aansluiten of houden ze zich bij hun eigen politieke partij? Interessant om volgen. Tussen haakjes, dit is geen reclame voor eigen winkel. Ik ben wel 'Forza Flandria,' maar helemaal niet jong, en ik heb niets met dat initiatief te maken. Ik juich het wel toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vraag me af of uw partij überhaupt nog iets met de Vlaamse strijd te maken wil hebben...
http://forum.politics.be/showthread.php?t=110605 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben ook voor meer (zelfs onafhankelijk) Vlaanderen,
maar kan men die debiele term "Forza Flandria" nu eens eindelijk laten valen. Een mens zou er godverdomme nog Belgisist van worden ![]()
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Och, 't voordeel is dat iedereen onmiddellijk weet waar het op slaat of er toch een idee van heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() waarom "forza flandria", waarom geen nederlandse term?
En waarom per sé rechts? allé ik ben ook wel vlaamsnationalist maar ik bedank er toch voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Mijn Italiaans is wat roestig, maar zou het niet Forza Fiandre moeten zijn?
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alle initiatieven die erop gericht zijn om aan vlaanderen te geven waar het recht op heeft en een halt toe te roepen aan de jarenlange uitzuigerij en discriminatie zijn wat mij betreft welkom. Ze verdienen dus een kans. Niet onmiddelijk afschieten dus, maar eerst onderzoeken waarover het gaat. Het zou toch mooi zijn mocht vlaanderen eens eensgezind zijn belangen gaan verdedigen ipv steeds in verspreide slagorde en zelfs onderling kibbelend de strijd aan te gaan. Dat er opportunisten bij zijn zal je altijd wel hebben. Vandaar is het mss niet slecht om een veelheid aan partijen te handhaven, maar wel ipv onderling te kibbelen en zich te focussen op wat ons scheidt, oog te hebben voor de zaken die ons binden en waar we in eensgezindheid onze verlangens/eisen kunnen bundelen. Laatst gewijzigd door satiper : 23 augustus 2008 om 08:01. |
|
![]() |
![]() |