![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vinden mensen dit de dag van vandaag eigenlijk nog normaal? Vreemdelingen (Islamieten moet ik eigenlijk zeggen, nooit problemen gehad met Chinezen, Duitsers ed) hebben me dunkt meer rechten dan de autochtone volkeren terwijl hun bijdrage zeker niet groter is voor de maatschappij (integendeel zelfs meestal). Ik zag dit vb laatst nog in de praktijk in Gent. Een man had de Vlaamse Leeuwenvlag uitgehangen en de flikken kwamen hem vragen ze te verwijderen aangezien "de feestdag van de Vlaamse Gemeenschap reeds allang voorbij was". En dat terwijl 3 huizen verder iemand de Turkse vlag had uitgehangen die daar rustif verder mocht blijven hangen, al was het waarschijnlijk ook niet de Turkse feestdag! (die in de eerste plaats hier ook niet moet gevierd worden, maar in Turkije) Van rechten gesproken! (en dit is niet enkel omdat het de leeuw was want in NL hebben een aantal mensen me al soortgelijke verhalen verteld)
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Ongetemde Leeuw : 26 augustus 2008 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
is niks nieuws hoor , ik heb me door verschillende mensen in Antwerpen zelfs laten vertellen dat men daar de Vlaamse Leeuw bij mensen thuis laat verwijderen op de Vlaamse feestdag .............. voor dezelfde reden
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen ambetante vragen stellen aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zouden ze die bij mij toch wel zelf moeten komen verwijderen. Mits bevel van procureur of rechter of zo hoor. Anders komen ze er niet in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een gezever. Een vlag uithangen is een gebruik maken van het recht op vrije meningsuiting en noch de Britse noch de Vlaamse of Belgische regering mag of wil daar iets tegen doen (of is er een decreet gestemd in het parlement misschien?). Volgens mij wordt hier weer van een mug een olifant gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit is dus niet de nationale vlag, maar de Engelse vlag. Als je dat handig gaat vermengen met Great Britain, wek je wel de indruk dat het gaat om de Union Jack. Dan is het duidelijk dat het verhaal van de agenten quatsch is, een excuusje. Het is immers zo dat uitingen van Engels nationalisme niet zo goed gedoogd worden in Groot-Brittannië, het voetbal niet te na gesproken waar zulke vlaggen wel done zijn. Ik bespaar jullie de lange uitleg waarom men dit zo aanvoelt dat een meerderheidsvolk geen nationalisme mag belijden en kleine prutsvolkeren als de Schotten en de Ieren wel, maar het is zo in het UK. Wat hier zal gebeurd zijn is dat de agenten een excuus aanwenden om de vlag te verbieden ter meerdere eer en glorie van de Union.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
ps: ik was dus wel geblokkeerd hé ben je dat vergeten? Over kinderachtig gesproken
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
-Bij voorbaat dank.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() En ik heb dit trouwens niet "van horen zeggen". Ik stond erbij te kijken hoe de flikken binnengingen, de vlag van het balkon haalden en ermee in de combi wegreden. En inderdaad, ze passeerden drie huizen verder een Turkse vlag die uithing. Feiten zijn feiten Largo, niets meer dan dat. Ik ben zelfs nog gaan praten met die oudere man, een sympathieken typ ook nog overigens.
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
En die soort ging over jazeker ik weet niet of jij daar bijhoort kies zelf maar...
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ps: tis largo_w
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||