Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: Ik stem voor de VLD want
het is een fantastische partij 6 50,00%
ze hebben de perceptie tegen 1 8,33%
ik heb blauw bloed 5 41,67%
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 19 maart 2004, 08:43   #1
Steenuil
Lokaal Raadslid

Steenuil's schermafbeelding

Standaard

Proficiat, u luistert goed naar de partij. Hierbij even een poll om te oefenen.
Oud 19 maart 2004, 09:06   #2
Sale-Flamin
Burgemeester

Sale-Flamin's schermafbeelding

Standaard

[size=6]Radeloze VLD ontketent SPAM-oorlog! [/size]

Dit had een betere titel geweest voor deze draad. Wat zielig voor de VLD dat ze haar achterban oproept te spammen op de internet-fora en lezersrubrieken in de geschreven pers.

Indien de VLD zo in een beter daglicht wil komen bij de mondige burger dan boort ze verder gaten in de gammele schuit waarin ze stuurloos ronddobbert. SPAM wordt niet geapprecieerd, dat de radeloze VLD haar achterban opzadelt met deze luizige opdracht laat de malaise blijken waarin de VLD zich bevindt.

Edoch nodig ik de blauwe achterban uit te volharden in de boosheid.

Kom blauwe radelozen, verveel het publiek met uw spam-boodschap zodat we nog meer redenen vinden om de VLD finaal in de gehaktmolen te draaien op 13 juni.

Ik ben alvast overtuigd, ik stem niet op de huichelactige partij van Guy Verhoffstatt. Het krediet is al te lang verspeeld, vort, terug naar het oppositie-kot. En pas maar op dat je niet zelf slachtoffer wordt van de kiesdrempel.
Sale-Flamin is offline  
Oud 19 maart 2004, 10:08   #3
SB1234
Schepen

Standaard

Kort op de bal gespeeld steenuil
SB1234 is offline  
Oud 19 maart 2004, 10:48   #4
Kaal
Minister-President

Standaard

Ik heb voor "het is een fantastische partij" gekozen

De VLD zorgt goed voor ons en is goed bezig. Alles gaat goed. We hebben geld te over. Weldra komen er 200.000 jobs bij. De belastingen gaan omlaag en de uitkeringen omhoog. We voelen allemaal dat de kriminaliteit daalt. België staat er weer. Wij vrezen de terroristen niet want Frankrijk beschermt ons. Modelstaat. Actieve zorgstaat. Nieuwe politieke cultuur.

Voil�*

Is het zo goed Vincent ?
Kaal is offline  
Oud 19 maart 2004, 11:04   #5
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal

De VLD zorgt goed voor ons en is goed bezig. Alles gaat goed. We hebben geld te over. Weldra komen er 200.000 jobs bij. De belastingen gaan omlaag en de uitkeringen omhoog. We voelen allemaal dat de kriminaliteit daalt. België staat er weer. Wij vrezen de terroristen niet want Frankrijk beschermt ons. Modelstaat. Actieve zorgstaat. Nieuwe politieke cultuur.

Voil�*

Is het zo goed Vincent ?
Vincent is nen toffen!
En zo gewoon gebleven. Waarom schrijven de kranten daar nooit over?
Oud 19 maart 2004, 11:10   #6
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

[size=7]Ik stem nooit VLD!!![/size]

En ik ben daar enorm fier op!
Het Skill Effect is offline  
Oud 19 maart 2004, 12:15   #7
Doffer
Schepen

Standaard

Mijn bloed... is rood van kleur...!

[size=6]Maar ik stem.... CD&V-NV.A... ![/size]

Christen Democraten zijn steeds het enige goede alternatief geweest... en ZIJN dit nu ook...!
Oud 19 maart 2004, 13:02   #8
Steenuil
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargantua
[size=6]Radeloze VLD ontketent SPAM-oorlog! [/size]

Dit had een betere titel geweest voor deze draad. Wat zielig voor de VLD dat ze haar achterban oproept te spammen op de internet-fora en lezersrubrieken in de geschreven pers.

Indien de VLD zo in een beter daglicht wil komen bij de mondige burger dan boort ze verder gaten in de gammele schuit waarin ze stuurloos ronddobbert. SPAM wordt niet geapprecieerd, dat de radeloze VLD haar achterban opzadelt met deze luizige opdracht laat de malaise blijken waarin de VLD zich bevindt.

Edoch nodig ik de blauwe achterban uit te volharden in de boosheid.

Kom blauwe radelozen, verveel het publiek met uw spam-boodschap zodat we nog meer redenen vinden om de VLD finaal in de gehaktmolen te draaien op 13 juni.

Ik ben alvast overtuigd, ik stem niet op de huichelactige partij van Guy Verhoffstatt. Het krediet is al te lang verspeeld, vort, terug naar het oppositie-kot. En pas maar op dat je niet zelf slachtoffer wordt van de kiesdrempel.
Die titel die jij verzint, Gud ... ik bedoel Gargantua, is niet echt mijn stijl. En wat dat Spammen betreft: dat is heel relatief hoor. Als je ziet hoeveel N-VA-ers hier zitten zou je ook kunnen gaan denken dat zij spammen. Om over het Blok nog mar te zwijgen.
Oud 19 maart 2004, 13:13   #9
Sale-Flamin
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Die titel die jij verzint, Gud ... ik bedoel Gargantua, is niet echt mijn stijl.
Is dat hier een trend of zo? Dat is al de zoveelste keer dat mijn nick in vraag wordt gesteld sinds ik hier aanwezig ben, en das nog niet lang.

Wat duwt men mensen hier toch graag in hokjes, en dan maar kappen op NVA en Blok, je bent zelf geen haar beter, enfin, je doet maar.
Sale-Flamin is offline  
Oud 19 maart 2004, 15:54   #10
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sato
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal

Voil�*

Is het zo goed Vincent ?
Vincent is nen toffen!

En zo gewoon gebleven. Waarom schrijven de kranten daar nooit over?
De voortrekker van de drugslegalisering kan genen toffen zijn. Da's ne nozem.
Kristof Miele is offline  
Oud 20 maart 2004, 01:07   #11
DearMrT
Partijlid

DearMrT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Miele
De voortrekker van de drugslegalisering kan genen toffen zijn. Da's ne nozem.
Ah, diene Vincent...
Jaja...Tijd voor een jayke!
DearMrT is offline  
Oud 20 maart 2004, 10:26   #12
Steenuil
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargantua
Citaat:
Die titel die jij verzint, Gud ... ik bedoel Gargantua, is niet echt mijn stijl.
Is dat hier een trend of zo? Dat is al de zoveelste keer dat mijn nick in vraag wordt gesteld sinds ik hier aanwezig ben, en das nog niet lang.

Wat duwt men mensen hier toch graag in hokjes, en dan maar kappen op NVA en Blok, je bent zelf geen haar beter, enfin, je doet maar.
Ik duw u niet in een hoekje. De stijl van antwoorden trekt echter heel erg op de stijl van iemand die het Blok nogal links vind (of zo iets). Maar ik zit dus blijkbaar fout. Waarvoor dan maar mijn excuses.

Verder blijf ik er wel bij dat de titel die jij er bij zou zetten niet mijn stijl is. En ook bij de rest van mijn tekstje blijf ik. Ik zeg daar toch niet in dat u Blokker, N-VA er of BUB-er bent? Ik vind de verontwaardiging wel een beetje selectief.
Oud 23 maart 2004, 06:51   #13
Sale-Flamin
Burgemeester

Standaard

Mooi zo, eerst wat insinutaties maken, daarna half verontschuldigen en meteen dezelfde boodschap herhalen.

En dan maar commentaar hebben op de 'stijl' van iemand anders. Ik vind de 'stijl' van uw excuses maar bedenkelijk.
Sale-Flamin is offline  
Oud 23 maart 2004, 10:24   #14
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenuil
Die titel die jij verzint, Gud ... ik bedoel Gargantua, is niet echt mijn stijl. En wat dat Spammen betreft: dat is heel relatief hoor. Als je ziet hoeveel N-VA-ers hier zitten zou je ook kunnen gaan denken dat zij spammen. Om over het Blok nog mar te zwijgen.
Kom nou. Denkt u nu echt dat de N-VA kabinetsmedewerkers en grote studiediensten heeft die zich bezig houden met dat soort dingen?

De N-VA leeft dankzij haar 11.000 gemotiveerde leden, dat daar een tiental van hier zit is niet zo verwonderlijk toch?
zorroaster is offline  
Oud 23 maart 2004, 10:44   #15
Sale-Flamin
Burgemeester

Standaard

Reken maar van YES dat de NVA zich ook met deze praktijken bezighoudt, net zoals alle andere partijen.

Je merkt het heel eenvoudig als de tekstjes onpersoonlijk worden en er geen schrijffout meer te bespeuren valt.

De VLD heeft een steek laten vallen en ging af als een gieter toen dit schrijven bekend werd gemaakt, maar dat wil niet zeggen dat de andere partijen deze spam-praktijken niet hanteren.
Sale-Flamin is offline  
Oud 23 maart 2004, 13:28   #16
Steenuil
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenuil
Kom nou. Denkt u nu echt dat de N-VA kabinetsmedewerkers en grote studiediensten heeft die zich bezig houden met dat soort dingen?

De N-VA leeft dankzij haar 11.000 gemotiveerde leden, dat daar een tiental van hier zit is niet zo verwonderlijk toch?
Ik zeg toch ook niet dat de N-VA dit officieel vraagt. Ik stel wel vast dat er op deze site onrealistisch veel N-VA-ers zitten. Kijk eens op de eerste de beste partijpoll hier. Dan zie je wat ik bedoel. De SP-a komt bijna nooit boven de 5%, de N-VA zit altijd bij de grootste partijen. En natuurlijk is dat te danken aan de gemotiveerde leden. Maar dat zijn de mensen van de VLD die hier nu aansluiten in principe ook hé.
Oud 29 maart 2004, 15:55   #17
Orgazmic
Vreemdeling

Orgazmic's schermafbeelding

Standaard

tuurlijk VLD... is er dan een andere keuze?

Tsjeven: zijn de oorzaak van de megastaatsschuld, de absurd doorgedreven verzuiling en de politisering van alle zuilgebonden organisaties, met inbegrip van stukken overheid... nooit wit of zwart: altijd grijs.

NVA: streven naar een doel dat grotendeels verwezenlijkt is... en de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde zal niet door hen verwezenlijkt worden... goed alternatief voor nationalisten die niet begrepen hebben dat het einde der Natiestaten nabij is en toch niet op een partij willen stemmen die onder de Vlaamse vlag onverdraagzaamheid predikt...

Sp.a. : populistisch en betuttelend discours dat de mensen voortdurend een rad voor de ogen draait en doet alsof alles kan onder de noemer van de allesomvattende herverdeling... blaas Robert is stilaan aan het ontploffen...

Groen: de regelneven... tja... milieu is belangrijk... maar de traditionele partijen hebben voldoende aandacht voor dit thema... dus hopelijk blokkage aan de kiesdrempel

Vlaams blok: het ongenoegen neemt toe, mensen denken echt dat deze onverdraagzame rakkers alles kunnen veranderen... terwijl ze op geen enkele manier iets constructief kunnen bijbrengen aan onze huidige samenleving... onverdraagzaamheid prediken en alles negatief zien kan en zal een actieve internationale regio zoals Vlaanderen alleen schade toebrengen... onverstaanbaar dat zoveel mensen stemmen op een partij die een Ultra-conservatief Katholiek programma prediken waarbij enkel het vreemdelingenstandpunt gekend is en uitgewerkt werd...

over de VLD valt ook veel te zeggen, maar tenminste is hun programma en beleid degelijk voor de verantwoorde burger die vooruit wil... zonder de VLD zou het helemaal triestig worden...[size=2][/size]

'Je ne suis pas d'accord avec ce que vous dites, mais je suis prêt à me battre jusqu'à la mort pour votre droit à le dire' (Voltaire)
Orgazmic is offline  
Oud 29 maart 2004, 18:49   #18
marijke
Burger

marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doffer
Mijn bloed... is rood van kleur...!

[size=6]Maar ik stem.... CD&V-NV.A... ![/size]

Christen Democraten zijn steeds het enige goede alternatief geweest... en ZIJN dit nu ook...!

Zeker nu Yves Leterme.Ellio di Rupo al heeft beloofd géén bijkomende vlaamse eisen meer te zullen stellen.. Voila, daarmee is de trent al gezet si..Misschien kunnen zij ook nog eens opnieuw een krisisbelasting heffen, en een solidariteitspremie..Of gehuwden weer terug méér belasten..Dan is alles weer zoals het vroeger was, toen zij al aan de macht waren..
Oud 29 maart 2004, 18:52   #19
marijke
Burger

marijke's schermafbeelding

Standaard

De CD&V aan de macht ?? Misschien kunnen ze de put met schulden ook nog wat vergroten..Want die put maken.. daar waren ze al die vorige regeringsperiodes zo goed in, en dat nog wel in een periode van hoogconjunctuur..

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be