![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik weet het ge moogt er niet mee lachen.
En leedvermaak is een héél slechte eigenschap. Maar ik kan het toch niet laten - ik denk dat het het roze pakje is! ![]() ![]() Turner Paul Hunt maakte op de Gay Olympics pijnlijk kennis met een rekstok. Hij zag wel sterretjes, maar geen medailles. http://www.depers.nl/opmerkelijk/238...-Olympics.html
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 augustus 2008 om 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Gay Olympics ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet nog op't school, moesten wij zo'n paar keer rond een rekstok zwieren en op en gegeven moment kon ik dat dus, spieren dat ik heb. Der was ne maat van mij en die kon dat dus niet zo dus moest dat met helper en ik zeg nog dat ik dat niet kon maar hij wou dat ik hem even hielp.
Ik zeg dat het zeer ging doen en hij zij dat dat niet uitmaakt als hij er maar door was. Dus ik zeg: "kom maar af!!" Dus die komt daar aangelopen en die knalt tegen die rekstok met zijn kloten en met zijn voeten een graad of 45 omhoog. Ik dacht: "Dat komt hier slim." Dus ik met een handje hem wat "helpen". Ineens komt die terug naar beneden. Ik zei: "Zo niet hé!". Ik zet daar dus mijn rug onder en hef die langzaam met zijn kloten nog tegen die bar geperst over die rekstok. Hij kon de eerste 5 minuten niet meer gewoon lopen.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zie er het nut idd niet van in. ik begrijp het verschil tussen mannen/vrouwen omwille van de fysieke standaard onevenwichten, maar een homosexuele turner is daarom toch niet fysiek anders dan een heteresexuele turner? of.... zou het TOCH om de douches gaan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 augustus 2008 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() uiteraard is het daarom te doen in die evenementen decadent volk dat samentroept...
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Paul Hunt koning van de gymnastics comedy.
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaba , ge moogt mensen niet apart in een categorie zetten hé... Dat ze da zelf doen is dan weer een toonbeeld van integratie of zo ...
![]()
![]() |
#11 |
|
![]() Filmpke is een comedy act uit de jaren 80.
Hier zijn nog wat meer routines van dezelfde kerel, hij is best wel grappig: http://www.youtube.com/watch?v=EO_Bn...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=oBPjh...eature=related
![]() |
#12 |
|
![]() Ik vind de keuze voor vreedzaam protest toch stukken beter dan wat we van andere gediscrimineerde groepen in de wereld zien. Liever hier en daar een decadente uitwas dan laat ons zeggen een bomaanslag van de Rainbow warriors.
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() hij is anders wel origineel...
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Voor machosporten is het idd het verstandigste in de kast te blijven, trouwens waarom zouden ze zich moeten outen? De gayolympics: belachelijk!
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Nogal veel die niet weten wat de Gay games zijn.