Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 29 maart 2004, 20:11   #1
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Bart De Wever: Rechtlijnig en kordaat

De rijzende ster aan het firnament der Vlaamse politiek is ongetwijfeld de jonge historicus Bart De Wever. Deze gevoelige Antwerpenaar beschouwt politiek als de kunst van het onmogelijke. Wie anders zou een vurig pleitbezorger kunnen zijn van een kartel met een partij, wiens campagneleider de naam "Vlaams Kartel" fascistoïde vindt klinken. Dat raakt de Antwerpenaar met niet-zo-ideale maten echter geenszins. Deze corpulente eigentijdse Tijl Uilenspiegel k�*n tegen een stootje.Wel integendeel, de geleverde tegenstand geeft hem de kracht om vurig te blijven ijveren voor een Nieuw-Vlaams burgerschap. In zijn briljant, opiniestuk "Het Kostbare Weefsel" zet hij wekelijks voor het plebs zijn verheven ideeën en hoge idealen uiteen. Maar verstaat zijn volk het wel? Zijn zij in staat het onderscheid te maken tussen deze grootse gedachten van hun intellectuele meerdere of willen zij verzinken in de smerige, belgicistische modderpoel? Wij hopen vurig dat ze wensen te kiezen voor de Stella obesitatis Antverpiae, auxilio Dei. Laten wij ons gezamenlijk bezinnen over de diepe kloof tussen deze volkse aristocraat en de grauwe modderpoel eronder. Zij zijn met velen, maar de N-VA van De Wever heeft vele Nieuw-Vlaamse idealen. Het is deze dialectiek die uiteindelijk de beslissing zal doen vallen in aangehaalde dialectiek. De innige kracht van een overtuiging, uitgedragen door een modern-reactionaire Antwerpse Geus. Vivat.
Bruno* is offline  
Oud 29 maart 2004, 20:23   #2
Lesane
Provinciaal Statenlid

Lesane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno*
Bart De Wever: Rechtlijnig en kordaat

De rijzende ster aan het firnament der Vlaamse politiek is ongetwijfeld de jonge historicus Bart De Wever. Deze gevoelige Antwerpenaar beschouwt politiek als de kunst van het onmogelijke. Wie anders zou een vurig pleitbezorger kunnen zijn van een kartel met een partij, wiens campagneleider de naam "Vlaams Kartel" fascistoïde vindt klinken. Dat raakt de Antwerpenaar met niet-zo-ideale maten echter geenszins. Deze corpulente eigentijdse Tijl Uilenspiegel k�*n tegen een stootje.Wel integendeel, de geleverde tegenstand geeft hem de kracht om vurig te blijven ijveren voor een Nieuw-Vlaams burgerschap. In zijn briljant, opiniestuk "Het Kostbare Weefsel" zet hij wekelijks voor het plebs zijn verheven ideeën en hoge idealen uiteen. Maar verstaat zijn volk het wel? Zijn zij in staat het onderscheid te maken tussen deze grootse gedachten van hun intellectuele meerdere of willen zij verzinken in de smerige, belgicistische modderpoel? Wij hopen vurig dat ze wensen te kiezen voor de Stella obesitatis Antverpiae, auxilio Dei. Laten wij ons gezamenlijk bezinnen over de diepe kloof tussen deze volkse aristocraat en de grauwe modderpoel eronder. Zij zijn met velen, maar de N-VA van De Wever heeft vele Nieuw-Vlaamse idealen. Het is deze dialectiek die uiteindelijk de beslissing zal doen vallen in aangehaalde dialectiek. De innige kracht van een overtuiging, uitgedragen door een modern-reactionaire Antwerpse Geus. Vivat.
Komaan jongen, alles geven!!!!

http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum

Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland."
Lesane is offline  
Oud 29 maart 2004, 20:35   #3
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

elke dag een nieuw?
Patriot! is offline  
Oud 29 maart 2004, 20:36   #4
Bruno*
Banneling

Standaard

Ja
Bruno* is offline  
Oud 29 maart 2004, 23:32   #5
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
[b]
In zijn briljant, opiniestuk "Het Kostbare Weefsel" zet hij wekelijks voor het plebs zijn verheven ideeën en hoge idealen uiteen.
Was dat maar waar. De man krijgt één keer om de maand een halve kolom ter zijner beschikking. Dat een wekelijkse column noemen is vrij belachelijk.
zorroaster is offline  
Oud 29 maart 2004, 23:34   #6
zorroaster
Europees Commissaris

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Verder stel ik tot mijn vreugde vast dat de stoppen bij Bruno dusdanig aan het doorslaan zijn dat hij dit soort dingen zonder enige schaamte blijft uitspuwen. Ad hominem krijgt een nieuwe inhoud nu Bruno zich een satiricus waant...

Ik wist dat hij gefrustreerd was nadat De Wever hem vakkundig had afgemaakt op het B-Plusdebat, maar dat de arme man zo'n Nemesis geworden is voor Bruno had ik niet verwacht.
zorroaster is offline  
Oud 30 maart 2004, 00:01   #7
Bruno*
Banneling

Standaard

Vanaf nu elke dag een column over Bart De Wever, te lezen op politics.be.
Bruno* is offline  
Oud 30 maart 2004, 17:14   #8
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Met z'n laffe columns die hij nog niet eens naar BDW durft sturen, uit schrik dat hij zich zou verdedigen, en Bruno een nieuwe afgang zou bezoren, probeert deze jonge Belgischgezinde zijn nederlaag te Ufsia te vergeten.
Groot Bakkes is offline  
Oud 30 maart 2004, 17:26   #9
Bruno*
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA'er
Met z'n laffe columns die hij nog niet eens naar BDW durft sturen, uit schrik dat hij zich zou verdedigen, en Bruno een nieuwe afgang zou bezoren, probeert deze jonge Belgischgezinde zijn nederlaag te Ufsia te vergeten.
Ik heb niks te verbergen. Hebt ge uw onderschrift van zorroaster gekregen of heeft den Bart dat bevolen aan alle niveanen?
Bruno* is offline  
Oud 30 maart 2004, 20:44   #10
Groot Bakkes
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik heb niks te verbergen. Hebt ge uw onderschrift van zorroaster gekregen of heeft den Bart dat bevolen aan alle niveanen?
Ik weet niet wat een niveaan is en niemand hoeft mij iets te bevelen. Hetgene in mijn onderschrift staat heeft u gezegd, weet u wel? Misschien is uw vroegtijdige dementie ook wel te wijten aan de totale afgang op het B+ debat, waar superflamingant De Wever u mores leerde.
Groot Bakkes is offline  
Oud 30 maart 2004, 20:46   #11
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik weet niet wat een niveaan is en niemand hoeft mij iets te bevelen. Hetgene in mijn onderschrift staat heeft u gezegd, weet u wel? Misschien is uw vroegtijdige dementie ook wel te wijten aan de totale afgang op het B+ debat, waar superflamingant De Wever u mores leerde.

Waart ge erbij dan?
Patriot! is offline  
Oud 30 maart 2004, 22:30   #12
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Ik wel. En gel�*chen dat ik toen heb met uw afgang tegen De Wever... Daar kunnen geen tien scheldtopics van uw hand tegen op!
zorroaster is offline  
Oud 31 maart 2004, 15:36   #13
Groot Bakkes
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Citaat:

Waart ge erbij dan?
Tacitus heeft zelf op het forum toegegeven dat hij maar twee zinnetjes heeft gezegd. Ik vertrouw volledig op hem, de noeste verdediger van het vaderland.
Groot Bakkes is offline  
Oud 31 maart 2004, 17:12   #14
Calle
Parlementslid

Standaard

Geen zorgen Bruno.

OOIT wordt je volwassen ....
Calle is offline  
Oud 31 maart 2004, 19:40   #15
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Waart ge erbij dan?
Ik was er wel en in de paar zinnen die hij zei, ging hij volledig de mist in. Maar misschien kan de BUB de video nog eens laten zien van dit debat of een stuk op het internet zetten.

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline  
Oud 31 maart 2004, 20:18   #16
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Citaat:

Waart ge erbij dan?
Ik was er wel en in de paar zinnen die hij zei, ging hij volledig de mist in. Maar misschien kan de BUB de video nog eens laten zien van dit debat of een stuk op het internet zetten.

Je hebt gelijk... de video werd onlangs vertoond voor een BUB-publiek. Op de vraag of iemand anders ook wou komen, werd niet gereageerd, mijn beste...
Patriot! is offline  
Oud 31 maart 2004, 20:33   #17
Groot Bakkes
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:

Je hebt gelijk... de video werd onlangs vertoond voor een BUB-publiek. Op de vraag of iemand anders ook wou komen, werd niet gereageerd, mijn beste...
Waar en wanneer werd dit vertoond?
Groot Bakkes is offline  
Oud 31 maart 2004, 20:41   #18
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

Waar en wanneer werd dit vertoond?
gokje: bij de analyse van de redenen van de schitterende verkiezingsuitslag van de BUB?
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 31 maart 2004, 20:43   #19
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Heeft u deze aankondiging ook op het forum gedaan?

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline  
Oud 31 maart 2004, 21:00   #20
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Heeft u deze aankondiging ook op het forum gedaan?

ja

maar goed, omdat gij het zijt kunnen we misschien nog wel eens iets doen in de toekomst
Patriot! is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be