![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Voel jij iets van de krisis op dit ogenblik? | |||
Ja, ik moet inbinden |
![]() ![]() ![]() |
13 | 25,49% |
Neen, ik word geen fluit gewaar |
![]() ![]() ![]() |
25 | 49,02% |
Tsja, ik ben bang of voorzichtig, ik pas mijn gedrag aan. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 25,49% |
Aantal stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voel jij nu echt iets reëels van de krisis?
Of is het enkel een gedacht? link: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...euwsoverzicht# Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat die producenten maar wat bluffen (volgens onze bankiers waren er immers ook geen problemen)...
Momenteel voel ik persoonlijk nog niets van de crisis maar ik zal toch geen gekke kosten (meer) maken... alhoewel ik besef dat een dergelijke houding de crisis zal doen versnellen en erger maakt... Laatst gewijzigd door Chipie : 1 november 2008 om 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zie geen fluit, tenzij dat mijn rekening nu wat dichter tegen het nulpunt botst, en dat ik begin te denken dat ik dit jaar minder belasting zal betalen, en dat ik eens bestolen ben van 10.000euro, en dat ik zie dat mijn speelportefeille deze week op -50% stond en dan spectaculair herstelt naar -40%
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij voelen er voorlopig niets van in het dagelijks leven.
Ik denk wel dat mochten we voor grotere uitgaven staan, we daar voorzichtiger mee zullen omspringen dan pakweg een jaar geleden.
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vroeger moest je eerst basisvoeding hebben en een woonst. Als er dan over was deed je een extraatje zoals eens lekker gaan eten of een reis. Als er echt veel over was werd er een dure wagen gekocht. Tegenwoordig is de ranglijst als volgt:
Hoeveel kansarmen hebben er inderdaad geen flatscreen op afbetaling in hun huis staan, maar klagen over de dalende koopkracht?
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() neen
mijn dotatie is niet verminderd |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() In feite zou ik moeten antwoorden,neen,hoegenaamd NIET.
Integendeel,als politieker,parlementslid,quaestor ervan,ocmw-voorzitter,man van het avc,en nog meerdere mandaten,kan ik tegen meerdere crises. En spijtig voor Jan met de Pet die moet betalen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn dotatie - als in: wat ik thuisbetaal - is nog niet veranderd, dus ik vermoed van (nog) niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ahja,ben vergeten van te melden dat ik ook Schepen ben in men gemeente.Kwestie van alle macht in één hand te houden,om jullie beter te bedottten.
De Burgemeester,vergeet het maar?IK ben hier de baas.Die vent moet dansen op MIJN muziek ![]() Laatst gewijzigd door Gargamel : 1 november 2008 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik leef altijd sober, zowel in economische goede als slechte tijden. Hierdoor moet ik mij absoluut niets ontzeggen in slechte economische tijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() Hi Gargamel
Ik heb voldoende aan 1 dotatie en belasting betaal ik toch niet, zelfs geen taks en BTW op mijn brandstof |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Dat de meeste van die luxe producenten wel zullen overdrijven bewijst het volgende artikel:
Porsche legt productie tijdelijk stilOf zou dat merk tegenwoordig geen luxeartikel meer zijn? ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 1 november 2008 om 20:24. Reden: Bronvermelding |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |