![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eerste foto is genomen in Pakistan en de tweede in...... India. Persoonlijk ben ik voorstander van de herfederalisering van de wapenexportvergunningen omdat buitenlandse zaken en wapenhandel eigenlijk nauw met elkaar zijn verbonden maar ik vermoed om de één of andere reden dat dit niet hoog op het verlanglijstje van de Franstalige partijen.
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 6 september 2008 om 00:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Blijkbaar hielp FN ook met het verschaffen van vrijheid tijdens de Israëlische bezetting van Libanon. Deze zijn getrokken in een Hezbollah museum dat zich naast de Romeinse tempels van Baalbek in Libanon bevond:
![]() ![]() ![]() Voor alle duidelijkheid: ik heb ginder geen inkom betaald, noch achteraf een vrijwillige gift gedaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "FN Browning" produceert en ontwerpt aanzienlijke aantallen van zijn wapens (onderandere die science-fictionachtige dingen op de bovenste fotos') ook in de VS,of in licentie in naties die grote bestellingen geplaatst hebben.De beslissingsmacht voor FN is al een paar decennia niet meer in Belgie.
"FN" is eigenlijk niet echt een Belgisch merk meer,er staat hier nog een fabriek,maar zoals het gaat met multinationals,dat kan in een jaar gedaan zijn! ![]() In dat hezbollah-museum hebben ze blijkbaar heel oud schroot verzameld,het lijkt verdorie wel tuig uit de jaren zestig of eerder ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 6 september 2008 om 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet enkel dat Solidarnosc het aan de stok gaat krijgen met Mitgard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Leuk, toch nog iets waar ze in Herstal trots op kunnen zijn
![]() Elite anti-terreur-eenheden in de VS gebruiken ook naar het schijnt de P-90.
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |