![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In onze media-verslaggeving over armoede neemt Guy Tegenbos (van de Standaard) een biezondere plaats in.
Die laat zich steevast opmerken door het belichten van belangrijke gegevens en scherpe analyse. Ik ben van plan daar hier af en toe wat reactie op te geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Alvast proficiat daarmee.
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In zijn geval is zelfs "saaie degelijkheid" een te groot compliment. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Fijn dat we dat mogen weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zegt al 10 jaar in ieder stuk hetzelfde. Het is allemaal de schuld van de PS, de franstaligen (en "links" in het algemeen). Voorwaar een origineel standpunt in Vlaaderen. Ik vind het opvallend dat eigenlijk niemand concrete voorstellen doet, laat staan dat ze die deftig proberen te argumenteren en onderbouwen met wetenschappelijke gegevens. Het blijft bij on-liners en voodoo uitspraken ( a la "grote staatshervorming" (wat, wie, hoe, waarom?) Vandenbroucke presteert het om 30 pagina's te schrijven quasi zonder praktische politieke voorstellen.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 13 februari 2010 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lijkt me ook heerlijk om naalden te steken in allerlei poppetjes die je anders in Brussel moet gaan opzoeken. (Ik haat Brussel) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |