![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() helaba forummers
ik wil dus een verzameling foto's op internet zetten, voornamelijk familie etc. Het is een verzameling die gestructureerd is in mappen. Dus per jaar een map, en daarin per gebeurtenis een map. Ik zou die mappenstructuur willen behouden in de online publicatie ervan. Verder ook miniversies (thumbnails) wanneer ge de foto's ziet in een overzicht. En qua server ruimte zou het zo'n 1GB moeten zijn dat er aan foto's kan worden opgeslagen. Het taggen ervan is een leuke optie maar niet noodzakelijk. Iemand een idee hoe en waar ik eraan begin? kheb geen kennis van PHP en die toestanden. ik kan wel bestanden kopieren via ftp ofzo, maar echt met codetaal werken, ligt niet binnen men mogelijkheden. alvast bedankt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ik gebruik daar picasa voor.
al bij al redelijk handig, met folders en met paswoordinstelling die per folder kan verschillen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() (maar verder is het wel vrij degelijk hoor die picasa) Laatst gewijzigd door Ambiorix : 25 januari 2009 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Photobucket ?
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() of Flickr...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb in 2008 verschillende albums geupload. Laatst gewijzigd door Jedd : 25 januari 2009 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|