![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20121107_060 Ik vind dit anno 2012 TOTAAL onaanvaardbaar en wat opvalt (en me immens stoort), is dat autochtonen zich beperken tot vieze blikken (wat ook totaal ongepast is maar moet wel kunnen, een vieze smoel trekken is tot nader order nog altijd niet strafbaar) terwijl enkel onze allochtone medeburgers verbaal reageren. Autochtonen hadden dan eindelijk, na al die jaren, +/- vrede genomen met het bestaan van verschillende seksuele oriëntaties; is het allemaal moeite voor niets geweest wanneer blijkt dat anno 2012 de realiteit op straat is dat sommigen zich ongestoord kunnen laten gaan in deze pure vorm van discriminatie. Je zou denken dat zij, als minderheid (nu toch nog) verstaan hoe het is om 'anders' te zijn. Niet dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan nu eenmaal niet "leve de islam" roepen en dan doen alsof je niet wist dat die homo's ophangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat iemand vreemd opkijkt, dat men dit dan ook afkeurt. Laatst gewijzigd door Yous : 7 november 2012 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Je hebt gelijk. Daar kijken wij mensen niet meer van op, dat is het laatste van onze zorgen. Zelfs mijn moeder van 87 heeft daar geen vooroordelen tegen als ze twee mannen hand in hand zou zien rondlopen. Ze zou er nog een praatje mee gaan maken ook als de gelegenheid zich zou voordoen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want daar zit namelijk het probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
morgen gaath et in panorama ook over homohaat ook daar zal men het houden bij maatschappelijk probleem, wat kunnen de sociale actoren daaraan doen,... elke opmerking richting moslims (allochtoon mag ik niet meer zeggen) wordt gecounterd met - niet alle moslims zijn - ik ken ook een katholieke pilarenbijter die homo's haat men wil vanavond een imam uitnodigen omdat het opvalt dat 99,9% vd agressie tegen homo's uit allochtonenhoek komt. ik heb dat cirkeltje al eens gehoord denk ik (gelukkig speelt barcelona) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Diegene die homo-gedrag onaanvaardbaar vindt, moet ver uit mijn buurt blijven. Mijn kinderen zijn hetero, mijn hond, mijn kat, en mijn zebravinken. Zelfs de planten in mijn tuin zijn, denk ik, hetero. Mijn slakken niet; die zijn hermafrodiet of zoiets. Wat ga je doen als je een kind hebt dat homoseksueel is? Het tot zelfmoord drijven? Psychiaters inschakelen? Medicatie? Misbruik je het woord 'logisch' niet? En is 'logisch' niet bedoeld als een 'eufemisme' voor het toelaten van agressie? Goed dat je het woord 'geweldloze' laat vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De islam hoort hier niet thuis. En vroeg of laat komt het uitwijf-moment. Zo simpel zal het worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Quote uit het Nieuwsblad;'De meeste afwijzende reacties waren afkomstig van allochtone jongeren', stelt Pichal. 'Maar voor alle duidelijkheid: het gaat slechts om een deel van de gemeenschap. En dat wil natuurlijk ook niet zeggen dat het die mensen zijn die tot fysiek geweld tegen holebi's zullen overgegaan. Bij het geval van homogeweld in Aalst waren de daders bijvoorbeeld twee autochtone broers.' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...27&postcount=8
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat dieren betreft; homoseksulaiteit onder diersoorten bestaat ook. Biologisch gezien is die homoseksulaiteit gewoon een klein deeltje van een groter geheel. En Zeus heeft twee kinderen 'gedragen'. Eentje in zijn hoofd en eentje in zijn dijbeen. De homo sapiens is nu eenmaal een raar geval vanwege dat denkvermogen. Ik vind het constructiever om dat denkvermogen beter te leren kennen dan om kermisreglementen op aan mensen op te leggen. De leefregels in de koran zijn kermisreglementen. Idem voor het fanatieke christelijke. En die pijpekrullenmensen. De homoseksualiteit in de historie van de homo sapiens heeft een functie. Een constructieve functie. Het moet ongehinderd verder kunnen gaan. Wie blijft zweren bij de ene zwangerschap na de andere, vraagt om collateral damage. En is het daar feitelijk mee eens (het is Gods wil wanneer een kind sterft en meer tralala). En in mijn ogen heeftdie ook bloed aan zijn handen. Zo iemand moet égards hebben tgo mensen die aan die hersenloze voortplanting niet meewerken. Is dat respect er niet dan wordt het plaatje heel duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() 2011: Citaat:
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 7 november 2012 om 19:33. |
||
![]() |
![]() |