![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Zie je Vanhecke onslag nemen bij electoraal verlies ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
2 | 16,67% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
10 | 83,33% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() ![]() Zie je dit gebeuren bij ons als het Blok verlies zou boeken ? Geen sprake van. Het grote verschil is het liberaal-democratische karakter van de FPö. Het Blok is autoritair dictatoriaal. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() blijkbaar ben je zo zeker van je stuk..... helderziende???? wel, dan zou je toch moeten zien dat het blok weeral een verkiezing op rij gaat winnen
![]() ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Zag daarnet Terzake. Vond ik heel interessant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Decoorne heeft weer in zijn kristallen bol zitten koekeloeren! ![]() Decoorne, er zijn psychiaters die U kunnen helpen om van uw Vlaams Blok-frustraties af te geraken. ![]() Trouwens, de laatste vadsige liberalen zijn uit de FPÖ opgestapt of buitengegooid (Riess-Passer, Grasser, Sichrovsky,...) . De radicale, groot-Duitse nationalisten rond Haider hebben de partij nu stevig in handen. ![]() Bij de weg, ik heb ook "neen" gestemd in uwe poll, ik meen namelijk dat echte leiders niet opstappen bij een tegenslag maar des te harder doorwerken! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ge moet wel knettergek zijn om in Vanhecke een echte leider te zien.
Aan zijn 'entourage' te zien eerder een kruising tussen Stalin en Al Capone. Arm, arm, arm Vlaanderen... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je betreurt dat niemand in jou persoontje een groot leider zag? ![]() Lucien de Eerste, Groot-kanselier van Brugge en omstreken! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Dat is het dus het grote probleem aan onze politiek LEIDERS!!!
In plaats om mensen vrijheid te geven om hun te ontwikkelen blijven we in onze katholieke en andere godsdienstige structuren sukkelen. Laat-de-top-beslissen-wij-volgen-syndroom. Laat we de echte democratie beginne door mensen op te voeden met zelfstandig denken het kritisch denken. En dan zal het volk niet meer lijden door onze leiders. Politiek zou moeten doen wat de bevolking wilt en niet andersom. Maar onze politiek heeft ervoor gezorgd dat ge een kleine grope mensen hebt die het doorhebben en de rest volgt heel braafjes. En zo zitten we in de mooie cirkel. We kunnen kiezen voor onze leider maar dat is het ook. Dus ge moet eerst ne leider hebben die het systeem kan veranderen of een revolutie. Voor mij zijn de twee goed als we maar van het huidig systeem afgeraken want deze omgekeerde democratie trekt op niks. En aan onze vlaams jongeren circus vaandelzwaaier wanneer treed ge nog is op? Want ik zien jullie niet veel doen hier in het Mechelse? En wie is die knappe babe op diene foto? kan er wel ni veel van zien de fotos zijn nogal wazig. En weet ze wel dat ze op diene site staat?