![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Wie de reacties van Nederlandse Telegraaflezers (zie http://www.telegraaf.nl/dft/2049921/...l?pageNumber=4) leest, naar aaleiding van het de facto faillissement van Fortis, stoot op een lading minachting van de zuiverste soort. De haat en het dédain die onze noorderburen hier ten toon spreiden geeft een goede indicatie hoe het tegenwoordig met het imago van de Belg in het buitenland is gesteld. Bravo heren bankiers en politici. Een reactie van ondergetekende op het Telegraaf-forum, waarin ik op dat nauwelijks verholen racisme wijs, werd bovendien door de moderatoren geweigerd! Openheid in Nederland? Vergeet het.
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 29 september 2008 om 08:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Graag even een quote.
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Een greep: Hahaha, blijft onze Nederlandse trots toch in handen van een Nederlandse bank. Het was natuurlijk fout om 'm te verkopen aan een bank van een land waarin ze twee talen spreken en dus niet met elkaar communiceren, waar kinderverkrachters ontsnappen, de bende v Nijvel nog nooit is opgepakt, corruptie hoogtij viert, op het WK voetbal niet meedoen etc etc. Welkom terug ABN, nu weer Algemeen Beschaaf Nederland. Met de ING holadieee ING aandeelhouder, Amstelveen | 22:01 | 28.09.08 Klinkt goed. .. Laat België maar lekker failliet gaan. MW, Amsterdam | 22:02 | 28.09.08
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ja en, er staat toch niks in dat niet klopt hé ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of kwetst de waarheid je ?
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sommigen hier hopen om met dit land samen te gaan
![]() ![]() ![]() En Vlaanderen kent daar bijna niemand hoor. Als het erop aan komt is het nog altijd "de Belg" waar ze over spreken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() In dit geval gaat het ook om 'Belgen'. Om deze reacties te kunnen begrijpen moet je de voorgeschiedenis kennen van de overname van ABN Amro door Fortis. Waarmee ik niet heb gezegd dat ik die reacties goedkeur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie gaat er mijn schulden bail-outen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar voor de Fransen blijven zij toch die 'petits belges'. Erg eh !
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Natuurlijk kloppen de feiten, daarom wens ik in één adem ook onze politici 'geluk', die dat negatieve imago hebben gecreërd. Het is de 'ZE' in deze reacties die ze haatdragend maakt. Een heel volk wordt afgerekend op de acties van enkele individuën (de rijkswachter die Dutroux liet ontsnappen, Lippens en zijn kliek, wat voetballertjes,...) Racisme heet dat. Pas dat zelfde soort veralgemening toe op 'allochtonen en misdaad' en je hebt het CGKR op je dak.
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 jij begrijpt het woord racisme niet 2 jij weet niet waarom het CGKR is opgericht |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Jammer dat Fortis niet overgenomen wordt door BNP Paribas, anders had men op het forum weer kunnen sakkeren over de Franstalige dominantie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2. Ik ken het CGKR zeer goed, uit eigen ervaring, en weet dus perfect waarvoor het is opgericht. 3. Ik wordt niet graag getutoyeerd door luitjes die ik van boe of ba ken.
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 29 september 2008 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() groot-nederland is dichterbij dan ooit zie ik.
![]() harder slijmen bij de 'ollanders mannen. harder supporteren voor oranje. meer kaas eten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens in de quote die jij hier aanhaalt, wordt 'ZE' enkel gebruikt in de zin : Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementslid
|
![]() Waarom zou ik d�*t doen? Voor die paar keer per jaar dat ik op een forum kom en één of andere onbeleefde sukkel mij daar tutoyeert?