![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ze stapt uit de politiek, of is ze als spiritiste bij het groot huisvuil van de SPA gezet om erger te voorkomen?
![]() Hoe de gazetten het toch kunnen verwoorden om hun zielsverwanten met fluwelen handschoentjes aan te pakken, dat ze eigenlijk gewoon buiten geshot is bij de lijstvorming van SPA/VP. je zou straks traantjes laten als je het bericht leest. boehoehoe.... ![]() http://www.standaard.be/Artikel/Deta...ieuwsoverzicht Laatst gewijzigd door giserke : 15 september 2008 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
spirit = opportunisme check els' cv kartel spa-spirit = opportunisme² om politici te vertrouwen moet je achterlijk zijn, om op spiritisten te stemmen moet je een driedubbele lobotomie ondergaan hebben edit: ik kreeg net een boze mail van bettina. spirit bestaat niet meer, het is nu vlpro (met forward-teken) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Nu de rest van die inhoudsloze kliek nog deruit en we kunnen blij zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() de ratten en het schip weetjewel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarmee kunnen we in de toekomst het ambt van Staatssecretaris van Nutteloze Zaken dus ook definitief afvoeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() als je een spel niet wil verliezen dan stap je er uit net voor affluiten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik peins niet dat ze er zelf voor gekozen heeft
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Spirit - pardon VlPro - is toch een bende zonder toekomst. Het is dan ook maar logisch dat je een tijdje voor de verkiezingen naar een nieuwe job begint uit te kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Los van mijn afkeer t.o.v. de VlPro toont je bericht aan dat jij van mening bent dat je niet bij een bepaalde partij moet gaan omdat er geen toekomst is, lees "postjes". Een duidelijk LDD-standpunt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Eigenlijk moet het hard aankomen voor haar.
Zij woont in Lier en haalde Bettina Geysen binnen bij VlPro (Spirit). Bettina werd de grote madam ... en woont ook in Lier. Maar nu komen er verkiezingen aan en... twee kanonnen uit Lier geraken nooit samen verkozen... De madam die werd binnengehaald door Van Weert neemt nu de plaats in van diezelfde Van Weert. Verder vraag ik me af. Wie is Els Van Weert? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Elke Vlaams-nationalist die eruit gaat, is een stap dichter naar een nieuw unitair België !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Els Van Weert was dat mens toch met al die heisa rond haar benoeming als burgemeester van Lier als ik me nog herinner ..
![]()
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() Na Els Van Weert stapt ook Magda Aelvoet uit de politiek.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kon ze dat zeven jaar geleden niet gedaan hebben? Verdomme toch.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |