![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.deredactie.be/cm/de.redac...theek/1.391282
de kiezers lijken vooral van CD&V te komen. 't zou een aardschok zijn. Dedecker de populairste politicus. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hehe, interessant filmpke!
Maar zegt eigenlijk meer over die persoon dan over de kiezers waar de oorspronkelijke titel van het stuk op doelt.
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Als het waar is - en peilingen neem je altijd beter met een grove korrel zout - dan is het prachtig nieuws.
Ik had altijd al gedacht dat LDD VB zou voorbijsteken, maar niet dat het zo snel zou kunnen gebeuren. Een grotere LDD betekent een grotere kans op een rechts beleid, en een grotere kans op een Forza Flandria coalitie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is iets, en ik kan het niet echt plaatsen, wat niet klopt aan heel dit zootje. DD is op het eerste zicht recht voor de raap, maar qua programma zweven ze steeds ergens tussen. Ze zijn het schijnbaar zelf nog niet echt zeker wat ze willen ![]() "Met België als het kan, zonder als het moet" bijvoorbeeld. KIES DAN TOCH E JONGENS ![]() Beeld je eens in dat je als werkende mens gaat staken en zegt: Met opslag als het kan, zonder als het moet ![]() Nu goed, ik ben nog niet echt overtuigd van hun kunnen als partij. Maar dat kan groeien, e. En ik hoop ergens wel dat ze meer stemmen binnen halen, maar dan moeten ze er ook iets mee doen. Beeld je maar eens in dat ze het verprutsen, al die mensen die vroeger niet "rechts" stemden, en bij LDD aan kwamen kloppen zijn voorgoed verloren. Áls ze het verprutsen natuurlijk. Ik kijk er alvast vol spanning naar uit.
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |