![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Vanaf vandaag wordt de automobilisten in het Antwerpse aangeraden de Antwerpse Ring te gebruiken als alternatieve route.
Dit omwille van de werkzaamheden op de Singel... Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() klopt, tussen 1 april en 16 juni is voor sommige mensen de ring sneller dan de singel...
Een reden te meer om op het Blok te stemmen ofwa? ![]() Ik neem de singel praktisch elke dag en geloof me de werken zijn nodig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Groentjes waren immers j�*�*�*�*�*renlang zoooo tegen het rondmaken van de Ring dat er nu geen ander alternatief meer is dan tientallen miljoenen Euro's weg te smijten aan tijdelijke brugconstructies en begeleidende verkeersmaatregelen, terwijl uiteindelijk, ondanks de groenen, de sluiting van de Ring er dan toch komt. Als de Ring gesloten zou geweest zijn, zouden herstellingen enkel een omlegging betekend hebben op de Ring zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() inderdaad, ALS ALS ALS.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Wat zou u gedaan hebben?
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Dat nu alles tegelijk gebeurt is lastig, maar niet onoverkomelijk.
De situatie is nog steeds beter dan in Brussel of 'de ons omringende landen', wees daar maar zeker van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vooreerst de ring volledig gesloten hebben en den liefkenshoektunnel tolvrij maken voor de werken (das al nummer twee).
Moest de ring gesloten zijn (en tunnel tolvrij) dan zou men gedurende de werken de weggebruikers kunnen verplichten om de andere kant van de ring te gebruiken. Verkeer vanuit Gent richting Nederland via de huidige rin. Verkeer van Nederland naar Gent zou dan via de liefkenshoektunnel kunnen rijden. Verkeer meer verdeeld. en inderdaad meer omweg voor sommige mensen, maar in tijdsverlies zou het volgens mij winst opmaken. als er nie te veel ongevallen gebeuren he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() En er wordt een prachtwerk gemaakt va informatiebedeling, moet ik toch zeggen.
Pluim verdiend voor t stad!
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() aan de nek te zien van veel antwerpenaren, zijn ze zodanig slim om ook daar een oplossing voor te vinden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() De man die verhinderd heeft dat de ring werd gesloten is de heer SAUWENS, toen VUminister, nu CD&V. Burgemeester van de grootstad Bilzen.
Hij deed dat omdat zijn toenmalige partijgenoot Denert, nu Liberaal Appel!, burgemeester van de mega-agglomeratie Kruibeke, dreigde zich persoonlijk voor de machines te leggen. Miljarden verloren arbeidsuren, en honderden doden en gekwetsten later, blijft de bonte specht broeden in de Blokkersdijk. En geef toe, wat zijn honderden mensenlevens, tientallen faillissementen, en onnoembare menselijke ellende in vergelijking met een vers bonte-specht-ei! Je moet nu eenmaal prioriteiten hebben. |
![]() |
![]() |