![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar aanleiding van deze draad van BigF , is hier dus de ... André Hazes fanclubdraad ...
![]() ![]() ![]() ![]() De man die zovele prachtige nummers zong ... Die dagelijks meer bier dronk dan dat een doordeweekse kroeg op een weekend verkoopt ... ![]() Komaan BigF , cheeren voor Hazes ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() neen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om manta te plezieren...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() http://nl.youtube.com/watch?v=aiz0VWLRzB4 Een glaasje bier ! ik was laatst op een feestje het was er stil en niet zo leuk maar plots riep ome keesie zeg mn lippe krijgen jeuk als ik niet snel een pilsje krijg dan ga ik naar de kroeg want daar is volgens mij volgens mij nog bier genoeg [refrein] o een bier een bier een glaasje bier dat gaat er altijd in een bier een bier een glaasje bier ik heb toch zo een zin kom geef me nog een pilsje m'n glas is al weer leeg z'on mooie met een schuimkraag die ik daar net nog kreeg z'on mooie met een schuimkraag die ik daar net nog kreeg nu had ik mag ik zeggen nooit vervelend van de drank en als het feest voorbij is zeg k graag een woord van dank maar dan van al dat praten barst ik toch weer van de dorst en allen zingen wij zingen wij uit vollen borst [refrein] o een bier een bier een glaasje bier dat gaat er altijd in een bier een bier een glaasje bier ik heb toch zo een zin zin kom geef me nog een pilsje m'n glas is al weer leeg z'on mooie met een schuimkraag die ik daar net nog kreeg z'on mooie met een schuimkraag die ik daar net nog kreeg ik zou wel willen wensen dat er bier komt uit m'n kraan en dan voor al m'n mensen laat ik hem open staan geen schuim dat van een zebra maar schuim van zuiver bier ik zou dan uren douche uren douche van plezier [refrein] o een bier een bier een glaasje bier dat gaat er altijd in een bier een bier een glaasje bier ik heb toch zo een zin kom geef me nog een pilsje m'n glas is al weer leeg z'on mooie met een schuimkraag die ik daar net nog kreeg z'on mooie met een schuimkraag die ik daar net nog kreeg z'on mooie met een schuimkraag die ik daar net nog kreeg z'on mooie met een schuimkraag die ik daar net nog kreeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij gelooft in mij
http://fr.youtube.com/watch?v=N6690tfknMU |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier hebben ze zijn top 100 nog staan ..
En bij http://www.andrehazesfan.nl/ hadden ze vroeger een jukebox vol goede nummers , zelfs de bluesjes die hij deed op z'n verjaardag ... Jammer, maar de jukebox is weg .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Manta toch... 2004 moet een pikzwart jaar voor je zijn geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind maar één lied goed van Hazes:
http://www.youtube.com/watch?v=2wLGFys_Qsk Wat een schitterende tekst: Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren De straf die ik verdiend heb zit ik uit Ik stal voor ons gezin, maar dat had toch geen zin Want jij viert nu kerstfeest met een ander ![]() Hoe heb je mij zo snel kunnen vergeten? Waarom zit er nu een ander op mijn stoel? Ik ben zo eenzaam hier, in die koude kille cel Kan jij echt niet begrijpen wat ik voel? Nu zit je bij de kerstboom met een ander Mijn kinderen die zingen Stille Nacht Ja stil zal het voor mij zeer zeker wezen Met niets dat mijn verdriet verzacht Mijn medemensen kregen een pakketje Met de kerstwens ""Vader kom toch gauw weer thuis"" Ik kreeg de mijne niet, dat doet me veel verdriet Niet welkom zijn in je eigen huis Misschien mag ik mijn kinderen nog wat geven Wat geven uit het diepste van mijn hart Vergeten kan ik niet, daarom dit kerstfeestlied Een lied zo vol met smart Voor mij zullen hier geen kaarsen branden Ik voel mij als een kerstboom zonder piek Ik voel me zo alleen, waar moet ik straks toch heen In gedachten hoor ik kerstmuziek Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren De straf die ik verdiend heb zit ik uit Ik stal voor ons gezin, maar dat had toch geen zin Want jij viert nu kerstfeest met een ander Misschien mag ik mijn kinderen nog wat geven Wat geven uit het diepste van mijn hart Vergeten kan ik niet, daarom dit kerstfeestlied Een lied zo vol met smart..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joepie,Andre Hazes
![]()
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Andre Hazes - De Glimlach Van Een Kind Jij bent zo wijs Dat zegt een kind Jij bent zo grijs dat zegt een kind jij bent getrouwd dat zegt een kind jij bent al oud dat zegt een kind dan denk je ja een rimpel hier ik word al echt een ouwe heer maar voor je denkt hoe moet het nou pakt ze je hand en lacht naar jou.... de glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft de glimlach van een kind dat nog een leven voor zich heeft dat leven is de moeite waard met soms wel wat verdriet maar met liefde, geluk, en plezier in t verschiet de glimlach van een kind dat met een trein speelt of een pop zo een glimlach maakt je blij daar kan geen feest meer tegen op wat geeft het of je ouder word dat maakt toch niets meer uit want je voelt je gelukkig al heb je geen duit de glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft de glimlach van een kind dat nog een leven voor zich heeft dat leven is de moeite waard met soms wel wat verdriet maar met liefde, geluk, en plezier in 't verschiet de glimlach van een kind dat met een trein speelt of een pop zo een glimlach maakt je blij daar kan geen feest meer tegen op wat geeft het of je ouder word dat maakt toch niets meer uit want je voelt je gelukkig al heb je geen duit lalalalalalalala......
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 8 oktober 2008 om 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft z'n leven kunnen leven met alle ups en downs erbij , en toch heeft hij er 't beste van kunnen maken hé ... 'k Was wel verschoten toen ik het nieuws van z'n overlijden hoorde en 'k denk dat er een week lang niets anders heeft opgestaan ...(ex blij da'k terug in m'ne kamion zat ![]() Leven, pijn hebben, en weer leven ... FEESTEN ![]() En verdorie , bekijk z'n erfenis ... Voor elke emotie een lied, voor elke gebeurtenis een tekst ... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je kan trouwens ook met heelder groepen fans op stap gaan , 't zijn meestal bijna ammel Hollanders, maar a ge een paar keer frans spreekt laten die je ook gerust ... En ja , met een Heineken ter ere van André ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() even deze thread de juiste richting uitsturen :
ik ben op zoek naar een opname van de kampvuurklassieker "den eglantier". weet er iemand of dit nummer ergens ooit door iemand is opgenomen ? voor wie het nummer niet kent : een amateuristische versie is terug te vinden op youtube. Maar die versie is zo afgrijselijk dat wie het nummer niet kent, er via dit clipke niet warm van gaat worden http://fr.youtube.com/watch?v=H8pT_-MGtWA |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |