![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens dit artikel
![]() Net nu ik vandaag met een groep leerlingen op excursie naar Antwerpen vertrek. Wat denken jullie, moet ik een kogelvrij vest meenemen?
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oja by the way, beeldenpark Middelheim, is dat wat?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees blij dat het Belgische leger één van de weinige dingen van hier is dat ondertussen nog niet door Frankrijk is overgenomen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Aanvalleeeuuuuuuhh ! Hahaha !
![]() ![]()
Uit willekeur geboren en tot niets bestemd, weef ik al jaren aan mijn doodshemd. (H.Hensen) Laatst gewijzigd door schaduw : 8 oktober 2008 om 08:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat hangt er wat van af van wat je verwacht. Ik zou zeggen om speciaal naartoe te gaan? Nee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() De produktie daarvan is verhuist naar China.
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoorde dat zo'n varken met tattoos verkocht wordt voor zo'n 70.000 €uro. En dat terwijl het spek ervan maar gewoon spek is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Idd.
Het museum voor schone kunsten was wel tof ![]()
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 8 oktober 2008 om 17:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez, ik zie graag beelden, misschien daarom? Voor een buitenlander vind ik de voetgangerstunnel in feite iets leuk. Gewoon 565 meter of zoiets stappen in een ronde pijp onder de Schelde, en je komt van een bijna-middeleeuwse atmosfeer ineens in een ontwerp van Le Corbusier? Alleen voor de roltrappen al zou ik de voetgangerstunnel bezoeken!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 oktober 2008 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We hebben zelfs nog complimenten gehad van een suppoost, omdat de groep eenmaal binnen zich zo goed gedroeg.
*neemt applaus in ontvangst*
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() KIJK EENS HIER
Net nu vandaag een artikeltje over de 75ste verjaardag van de konijnepijp en haar zusje (? zijn broertje? tunnel? hij? zij?) de voetgangerstunnel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 oktober 2008 om 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |