![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ik zou de moderatie willen feliciteren met het resultaat van jarenlang door de vingers zien.
Leve de 'freedom of speech' en het niveau dat ermee gepaard gaat... Hier een staal: http://forum.politics.be/showthread.php?t=113340 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus de zelfmoord van die asielzoeker is eigenlijk mee de schuld van dit forum?
Jezus man... ![]()
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat p.be een van de weinige fora is waar zaken reglementair verlopen. Neem gerust eens een kijkje op stormfront.org, daar past je bericht beter.
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit doet niets af van het feit dat het niveau hier soms beschamend is. (hierbij druk ik me nog zeer zacht uit) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het valt niet te verbieden, maar ik begrijp de frustratie van abou Anis wel.
Eén voorbeeldje uit de gelinkte thread: Wat valt op zoiets nog te zeggen, behalve de negeerlijst activeren of meer beschaafde oorden opzoeken? ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 13 oktober 2008 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hetgeen ge blijkbaar goed beseft, want op kifkif zoudt gij de eerste geweest zijn om sneren naar de moderatie met strafpunten te belonen. Trouwens, ik zou maar niet uit de hoogte doen over de moderatie hier. GIJ hebt het kifkif forum onder uw wacht laten vollopen met anti-westerse, anti-katholieke, en anti-semitische smeerlapperij dat het niet mooi meer was, ZO erg dat ge het hele zootje hebt moeten wegsmijten omdat de schellen zelfs van de ogen van uw naieve subsidieerders vielen. Goed gedaan, A. Ga nu een paar internationales zingen en Uzelve bevredigen met een Che poster. Laatst gewijzigd door Depth of Field : 13 oktober 2008 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik mijd tegenwoordig topics waarin er een risico bestaat dat ze hierop uitdraaien, want ik word niet goed als ik dat soort - hoe noem je zoiets??- lees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja Stormfront is allicht nog erger, maar als je er al Stormfront moet gaan bijsleuren om toch nog een beetje beschaafd over te komen is het dieptepunt nu al bereikt, helaas. Het enige wat je dan nog kunt doen is hopen dat dergelijke fora niet representatief zijn voor de rest van de maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...23&postcount=1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ga al lang niet meer in dat soort draden lezen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk trouwens dat net zoals op het Kif Kif forum de moderatie het hier ook niet zou pikken als een klein groepje mensen in elk ander subforum om de haverklap met hen in de clinch zou willen gaan en op die manier de ene na de andere discussie verkloten voor de andere gebruikers. Maar soit, ik ben al lang over het Kif Kif forum heen, blijkbaar geldt dat niet voor iedereen. (Wist u trouwens dat ze er een nieuw aankondigen op hun vernieuwde website). Voor de rest valt het me hoe langer hoe meer op dat de moderatie hier krek dezelfde kritieken krijgt als op het Kif Kif forum en heb ik al een paar keer gezegd dat ik vond dat ze goed bezig waren. Wat ook gemeend was. Maar als ik kritiek heb zeg ik het ook. En daarbij kan ik me er echt niks van aantrekken dat er hier een gefrustreerde pipo geregistreerd is met zijn zoveelste dubbelnick die het nog steeds niet kan verkroppen dat op een ander forum niet zo makkelijk wegkwam met zijn gezwets. Ik zou hierbij nog een warme oproep willen plaatsen voor al de andere nostalgici: u kunt me altijd een PB sturen om herinneringen aan het Kif Kif forum op te halen ![]() Ik stel trouwens vast dat u blijkbaar een probleem heeft met de vrijheid van meningsuiting... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Ik hoop niet dat u een van die vleesklakken bent die mensen op straat in elkaar stampen omdat hun uiterlijk iets te onconformistisch of hun huid iets te donker is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aah, het kifkif-forum, ik mis het toch....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bij zoiets past terughoudendheid, en die is in die openingspost ook ver te zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat hemeltergend is, zijn de degoutante reacties die erop volgen van figuren die hun xenofobische degoutante aard ten toon spreiden, mensen die zo lelijk zijn van binnen dat ze hun achterlijk fascistoid gelul met iedereen wensen te delen. Straks steken ze nog vuurwerk af want er is een asielzoeker gestorven. Hoera! Wat een toffe mensen. Enfin, "mensen". Dat komt u natuurlijk niet goed uit, want veel van die hartenloze creaturen zijn geheel toevallig aanhanger van uw lievelingspartij. Misschien tijd dat uw frank valt ![]() Laatst gewijzigd door moser : 14 oktober 2008 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar de reacties die zijn niet om te provoceren, die zijn niet ok ? is dat wat u zegt ? voor mij zijn ze allebei tamelijk onmenselijk Laatst gewijzigd door Anna List : 14 oktober 2008 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |