![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Dit is een heel oud gezegde. Ik vraag me af of dit op waarheid is gebaseerd. Ik vraag me af of er een negatief verband bestaat tussen intelligentie en fysieke kracht.
Mensen die intelligent zijn hoeven niet sterk te zijn om te overleven. Ze kunnen zich op allerlei andere manieren redden. Mensen die dom zijn hebben grotere overlevingskansen wanneer ze sterk zijn. Domme mannen met weinig fysieke kracht hadden geen goede overlevingskansen. We weten inmiddels allemaal dat fysieke kracht gerelateerd is aan het mannelijk geslachtshormoon testosteron. Mijn stelling: Intelligente mensen hebben gemiddeld een lager testosterongehalte dan domme mensen. Zijn jullie het hiermee eens? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Goeien truk van u ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() wel de mannen winnen op dat vlak duidelijk. Mannen verdienen zowat in alle landen meer dan de vrouwen wat maakt dat ze wel slimmer moeten zijn
![]() Alle wereldrecords zijn bij mannen beter dan bij vrouwen, moesten ze gelijk zijn waarom lopen vrouwen en mannen dan niet samen op de olympische spelen ? Het is niet de vrouw geweest die ons gered heeft in WO II De grote meerderheid van de uitvindingen zijn ook gedaan door mannen en daar moet je wel slim voor zijn. ik ga niet zeggen dat links het feminisme uitvond maar het feminisme vind brede steun bij zowat alle linkse partijen en werd ook geïntroduceerd door links. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Er is geen reden om aan te nemen dat slimme mensen fysiek zwakker zijn of omgekeerd. Tenminste niet genetisch. Het is wel aannemelijk dat mensen tijdens hun leven eenzijdig activiteiten vervullen die hun fysieke òf mentale capaciteiten cultiveren.