![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: zijn de prijzen van de kinepolis te hoog? | |||
ja, het mag gerust een beetje naar beneden! |
![]() ![]() ![]() |
18 | 64,29% |
neen, ik vind de prijzen goed? |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Neen, het mag zelfs nog hoger, zo zal ik er armoezaaiers zoals styllo niet meer tegenkomen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
Het kan me geen reet schelen! |
![]() ![]() ![]() |
8 | 28,57% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Titel spreekt voor zich. Vinden jullie dat ook?
ik herinnner mij nog dat ik vroeger films ging zien voor 200 BEF. Dat is dus 5 euro. Maar ondertussen betaal je al gemakkelijk 9 euro voor een film. Is dat niet wat veel? Of ben ik zo'n armoezaaier die niks te zoeken heeft in de kinepolis. Dat de filmvertoningen zoveel kosten tot daar toe. Maar de merchandising er rond wordt nu echt wel schandelig. Ik heb bv. 3 euro neergeteld voor een klein flesje water. 3 euro!!! Ook andere onzinnigheden zoals absoluut niet te vreten popcorn en cola waar de prik uit is, wordt tegen een veel te dure prijs verkocht. Delen jullie mijn mening? Dat is de vraag van de poll. En wat zouden jullie aanraden om Kinepolis onder druk te zetten om de prijzen te verminderen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Niet meer gaan zoals zovelen doen maar dan wordt het natuurlijk nog duurder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kinepolis is schandalig duur. Eerst betaal je veel te veel voor je ticket, vervolgens word je onderworpen aan een controle van je rugzak, ofdat je geen eigen snoep of drank bijhebt, waarna je drank en snoep aan woekerprijzen kunt kopen. Tijdens de pauze even naar de plee, weer 50 cent extra.
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
daarom dacht ik eerder aan zoiets: wel de films gaan zien maar als protest absoluut niks vandaar consumeren. Zou dat helpen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ga naar een art house cinema, daar vertonen ze vaak ook goeie films i.p.v. die hollywood-eenheidsworst in de multiplexen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Ik ga niet meer naar de cinema.
Investeer in een goeie home cinema, grote plasma of projector, en goeie Blu-Ray speler. Bye bye Kinepolis ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik vind het wel aangenaam dat er veiligheid is voorzien. Dat kost geld. Het zijn de verrijkers die hier verantwoordelijk zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
want om die 'verrijkers' (zoals jij het zo ongelukkig verwoord) buiten te houden, worden de prijzen opgetrokken. Vele uitgaans dinges en fuiven doen dat. Is wel jammer. maar ik zou de schuld niet bij hen leggen hoor. Dat argument van die 'verrijkers' is een beetje overroepen. Ikzelf loop al jaren rond in Brussel, toch wel een plek bij uitstek om 'verrijkers' tegen te komen maar ik heb nog geen negatieve ervaringen. Die mensen willen ook alleen maar een goede film zien als ze naar de cinema komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jaren 80 mentaliteit, alleen winst telt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() maar hoe komt het toch dat IK zulke dingen nooit tegenkom! Ik ga al jaar en dag films zien, en ik heb tot nu toe geen in het rondvliegende eten en drank gezien, noch ben ik gestoord door GSM gebruik. het ergste wat ik ben tegengekomen was dat enkele personen zonodig hun benen moesten strekken en hun benen op de voorste zitjes geplaatst hadden. En dan nog waren die zitjes leeg hé. Maar ik denk niet dat dit iets exclusiefs is voor 'verrijkers'. Laatst zag ik nog een Belgische vrouw van middelbare leeftijd dit samen met haar kinderen OOK doen! nu jij. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 26 december 2008 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er zijn nochtans alternatieven genoeg:
http://www.cartoons-cinema.be/ http://www.zone02.be/film/bioscoop/2...%20Studio.html http://www.studioskoop.be/ http://www.sphinx-cinema.be/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verhouding prijs/kwaliteit acht ik niet zo best meer.Als je inmiddels vlotjes over de 8 Euro moet betalen voor een ticket mag toch verwacht worden dat de film begint op het aangegeven uur,en ja,het zal wel aan mij liggen,maar het business-model van een Cinema schrijft voor dat je moet filmkijken tussen een horde kauwende,hikkende en zuigende mede homo-sapiens ....... prijs/kwaliteit nietwaar ,als je wat ouder wordt moet je misschien beter niet meer naar de cinema gaan ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 26 december 2008 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() als ik naar de film ga, wat eerlijk gezegd niet vaak gebeurd, probeer ik steeds naar de studios te gaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
omdat we met drie waren konden we wat bijleggen en kregen we zes ticketten tegen ongeveer 6 euro of zo? enfin, het zesde ticket moeten we nog bijbetalen, zo zat het. Maar we kunnen dan ieder 2x gaan tegen nog geen 5 euro als ik het goed voorheb.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. Niemand verplicht je een rugzak te dragen. 3. Niemand verplicht je om snoep of drank te kopen. En als je echt echt niet zonder kunt, kun je volledig probleemloos snoep en drank naar binnen smokkelen, tot zolang het relatief kleine hoeveelheden zijn uiteraard. En ja, Kinepolis is duur, maar niemand verplicht je om naar Kinepolis te gaan. Persoonlijk punt van kritiek: ellenlange reclame, en net als je denkt dat de film uiteindelijk begint, nog een brok van 10 minuten reclame. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door gomer : 26 december 2008 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() 5 euro kinepolis, tickets te koop in de almas ?
![]() |
![]() |
![]() |