![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een poging om een website te maken rond de talenrijkdom in Europa (momenteel te vinden op http://www.taalencultuur.net/babel/) maak ik gebruik van vlaggetjes van de betreffende naties. Voor Arpitaans (Francoprovencaals) zit ik met een vraag.
Deze taal wordt voornamelijk gebruikt in de Aostavallei (Italië) en in Savoie (Frankrijk). In een zoektocht naar een of andere pan-arpitaanse taalorganisatie/beweging kwam ik dit tegen: http://frp.wikipedia.org/wiki/Arpitania Weet er iemand toevallig iets meer over die vlag? Wie heeft die ontworpen, wie gebruikt die en waar staat die precies voor? Ik zoek trouwens ook een organisatie of beweging die zich met het nedersaxisch/platduuts bezig houdt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moment he Pelgrim...
eurominority Ligue Savoisienne Stella Alpina Hoor eens bij hen. Ik zoek nog een andere organisatie... Die destijds met de Volksunie bevriend was. Ik vind die niet meteen. Nu, die Ligue Savoisienne is nog steeds bij de EVA, en dus gelinkt met Spirit.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hela Pelgrim, niet te lineair denken he. Je kent het verhaal daarrond ondertussen toch al wel? Die gasten weten niet eens wat Spirit is.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |