![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik hoogsteigenaardig vond in dit item, en daarvoor open ik er graag een aparte draad voor:
in mijn oer- en boer-simpele logika moet ge kiezen: eieren of jong. We hebben in de diskussie over de vliegtikettentaks vele en slimme mensen horen zeggen dat de taks onvermijdelijk een verlies van zo ongeveer 3000 arbeidsplaatsen zou zijn. Vwoil�* hier ben ik met mijn schoofzak-redenering: nu de taks afgeschaft is, kunnen we misschien overwegen om vanuit de staatskas eenzelfde aantal €'tjes als de taks bijpassen. Dus afgeven aan de toerist of zakenman-reiziger ... Dat zal dan toch ook 3000 arbeidsplaatsen in meer opleveren. 'k Zou dat een goede, eerlijke, gepaste investering van ons belastingsgeld vinden. Maar wie op dit forum is snugger genoeg om de waarheid snel genoeg te laten rennen, opdat ze de leugen inhaalt ??
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |