![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ma 29/09/08 20:03 Vlaams parlementslid Jurgen Verstrepen (LDD) heeft zijn boek "Zwart op Wit" voorgesteld. Verstrepen doet het verhaal van zijn carrière als mediaman en politicus. In het boek haalt hij enkele keren zwaar uit naar Vlaams Belang. Marie-Rose Morel, Frank Vanhecke en Hugo Coveliers zijn alvast van plan om een klacht in te dienen.
Verstrepen doet het verhaal van zijn carrière als mediaman die in 1998 in een stroomversnelling geraakte met zijn controversieel programma ZwartWit op Topradio, dat later ook op het toenmalige Kanaal Twee uitgezonden werd. Hoe zit dat en wat is er waar ? Wie weet hoe de vork in de steel zit ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 29 september 2008 om 23:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, er zijn al zovelen die in het verleden "de onthullende waarheid" over het Vlaams Blok/Belang meenden te kunnen uitbrengen. In iedere openbare bibliotheek zitten wel de boeken van Hugo Gijssels bijvoorbeeld. Bijna geen mens die ze nu nog ontleent.
Ach, de honden blaffen maar de karavaan trekt verder... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Het is een boek over zichzelf.
Natuurlijk komen er negatieve dingen in voor over VB, aangezien Verstrepen op niet-vriendelijke wijze de partij vaarwel zei. Ik ben wel meer geinteresseerd in politieke inhoud dan in wie met wie op stap gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja.....
Waar rook is is vuur. Het VB profileert zich sinds mensenheugnis als een partij die staat voor 'traditionele' waarden. Rondneuken in één of ander hotel past niet in die filosofie..... De heer V.H. zag er gisteren op het Journaal maar bleekjes uit. Dus: Waar rook is is vuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Van een belgicist zoals jij kunnen we zulke domme beweringen verwachten. 2. En al zou dat zo zijn. Verstrepen maakt zich puberaal belachelijk door op zulke wijze een partij te willen schaden. Wat maakt mij het privéleven van een politicus uit? Arme Verstrepen, arme belgicist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom voelt U zich persoonlijk geraakt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging erom wat daar al dan niet gebeurd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Alweer een domme belgisistische vraag.
1. Ik voel me altijd geraakt als men mensen wil pakken op iets dat niet relevant is. Het zal mij worst wezen als mijn slager met zijn buurvrouw in bed kruipt. Alleen als in zijn worsten sulfiet zit, zal me dat wel worst wezen. 2. Ik voel me altijd bijzonder hard geraakt als men mensen wil pakken op iets dat niet relevant is en dat bovendien niet te bewijzen is, maar eerder ruikt naar natrapperij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die willen dat de vrouw thuis aan de haard blijft en manlief de centen gaat verdienen ? Het interesseert mij door de band ook niet. Wél als het een pastoor betreft die 's zondags in zijn preekstoel overspel tot een doodzonde promoveert. Rare reactie Meneer, héél rare reactie. Laatst gewijzigd door Henri1 : 30 september 2008 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Voor wanneer een boek over de 40 jarige relatie tussen Miet Smet en Wilfried Maertens ? Nooit natuurlijk want daar heeft niemand iets mee te maken. Verstrepen is nen ordinaire natrapper waarschijnlijk omdat hij een paar faktuurkens van het VB niet betaald krijgt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En opnieuw, waar zijn de bewijzen tegen FVH? Laster is een doodzonde (om bij jouw voorbeeld te blijven). Ikzelf ben niet katholiek, wel gelovig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Wie heeft er een boodschap aan de kul van een pedant, arrivistisch, parvenuachtig riooljournalistje als Verstrepen?
Die man is in mijn ogen net zomin politicus als een opgeblazen judocoach en z'n omhooggevallen discipel dat zijn... Bovendien heeft de heer Vanhecke of Mevrouw Morel (ALS dat al zo mocht zijn) het volste recht om in z'n/haar slaapkamer te doen wat hij/zij wil. Henri1, we zullen maar wijselijk zwijgen over het gesmos van Bère II(Delphinneke vergeten?), Paola (Adamo?), Leopold II (en z'n minderjarige minnaresjes?), Leopold III (Met Liliane Baels was't ook van moetes hé?), Leopold I (meer dan 20 jaar een maitresse en twee zonen)... Pfff, daartegen is dat vermeende poepslagske van twee VB'ers toch écht klein bier... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() [quote]Dat is inderdaad het minste wat men kan zeggen.
Laatst gewijzigd door system : 30 september 2008 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ik kan niet anders dan me afvragen wat de reactie van velen op dit forum zou zijn geweest moest dhr. Verstrepen pakweg 2 jaar geleden in de termen omschreven zijn geworden waarin hij nu omschreven wordt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Ofwat denk je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Maar waarom zou Verstrepen nu uit zijn nek gaan kletsen dat ze in het VB nazistische liederen zingen. Hij heeft dat toch niet nodig. Hij heeft zijn postje vast en denkelijk voor een paar jaren. Ik denk dat Verstrepen de waarheid zegt. Het VB is geboren uit en met mensen van de collaboratie. En als de zoon van wijlen Karel Dillen met toestemming van vader Karel Dillen, op thee-viste ging bij Léon Degrelle in Spanje, en Dewinter ging verbroederen met de Alte Kamaraden van de Vlaamse SS, en Jef François gewezen Obersturmführer bij de SS-brigade Langemarck als eregast uitgenodigd werd door Dillen op een congres van het VB, dan lijkt me het plaatje heel duidelijk op dit vlak. Ik heb eerder het vermoeden dat hier iemand anders leugenachtig is.
Laatst gewijzigd door system : 30 september 2008 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |