![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Wel, wel, wel, begin alvast jullie spaargeld maar af tehalen uit de bankautomaten !
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
Dat de beurs nu maar inéénzakt, hoe vlugger hoe liever. Als je in een draaikolk terechtkomt, die je naar beneden zuigt , is de enige manier om er levend vanaf te komen, ophouden je te verzetten, je kop naar beneden draaien, en duiken ! Dan word je in één oogwenk meegeleurd naar de bodem, waar de draaikolk ontstond, en daar aangekomen, uitgestoten. En dan kun je terug naar boven. Als je boven probeert te blijven , en daar aan het spartelen bent om je hoofd boven water te houden, doe je niks anders als jezelf uitputten. En eens dat je te moe bent, en ophoud je te verzetten, dan verzuip je.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Europees Commissaris
|
Lincoln,
kan je dat niet even samenvatten aub??
|
|
|
#4 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Ik begin steeds meer te denken dat de huidige crisis voor een heleboel verandering zal zorgen en ons misschien een stuk dichter bij de eerste twee puntjes zal brengen. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gouverneur
|
Niet mee akkoord. Geopolitieke rivaliteit tussen (groot)machten is juist weer helemaal terug van nooit helemaal weggeweest. Realistischer dan een wereldstaat is volgens mij oorlog.
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Haal elke maand je volledige pree af en consumeer alleen het hoogstnoodzakelijke. Zal niet lang duren, maar ach ja, niemand doet het hé
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Paniek... dat is het.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Minister
|
de doemdenkers schieten weer in actie
altijd grappig om te zien
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Oké, ik zal duidelijk zijn, het kapitalisme is dik ziek en lijdt aan een serieuze kanker aandoenig die al uitgezaaid is, verder reanimatie (toediening van geld door de overheid(en)) ,zuurstoftoediening maakt de zaak enkel maar ernstig !
De banken halen hun geld uit gebakken lucht, vandaag is het payday ! En dat is ongeveer wat er in de text staat !
|
|
|
#10 | |
|
|
Citaat:
Maw, bepaalde banken in de US zorgen voor de crissis en dat leidt tot een domino effect overal in de wereld, en wat is de oplossing ? Juist ja, one world order ! één geloof !(die hebben we al namelijk het "Modernisme") één banksys !(vandaag wordt er aan gewerkt) één politiestaat !(die hebben we al namelijk de VN ) één leider! (dat zal nog moeten komen) één taal ! (dat hebben we al, engels ,die wordt in alle landen (verplicht door de VN natuurlijk) op scholen onderwezen ) ...wordt vervolgd !
|
|
|
|
#11 | |
|
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=uNwuhjqSLCc 0ngeveer 5 minuutjes kijkplezier !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 25 oktober 2008 om 15:05. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Neen ,d'er is niets aan de hand !
|
|
|
#13 |
|
Banneling
|
Pffff, zoals ik al eerder schreef weiger ik nog iets van Niburu te lezen.
Je kan het a priori afdoen als quatch, gewoon op basis van precedenten. De instorting van de beurs die we vandaag zien is niets nieuws en iedereen die de geschiedenis kent had wel door dat dit er onvermijdelijk zat aan te komen. Zoals Etienne Vermeesch onlangs zei krijgen we nu na een sociale en ecologische correctie, ook een financiële correctie van het kapitalisme en de vrije markt. Het was te verwachten. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Banneling
|
Correctie, collateral damage, ...
En mensen bloeden ... |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Bedankt. Gepland of niet gepland deze crisis, laat ik in het midden. wat voor mij wel stilaan vaststaat (maar dat was al voor de crisis uitbrak) is dat het systeem totaal niet deugd en inderdaad in haar voegen kraakt.
|
|
|
|
#16 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik moet u hier inderdaad bijtreden op alle punten. Zelfs wat Nibiru betreft. Ik lees het wel, maar voel me toch ook niet altijd gemakkelijk met wat en hoe ze het vertellen.
|
|
|
|
#17 | |
|
|
Citaat:
|
|