![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag mij geloven of niet maar liefde vanuit het geloof doet leven
http://www.youtube.com/watch?v=DCG4qryy1Dg
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De spreuk voor vandaag van de Bond Zonder Naam?
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Om te kotsen. Uiteraard is de levenswijze "doe niet aan een ander wat je zelf niet wil aangedaan worden" een fantastisch gegeven. Zo leef ik mijn leven ook. Ik vind het zelfs een "heilig" principe.
Maar dat religie denkt dat ze dat hebben uitgevonden, en bij extensie bedoelen ze dan dat iemand die niet religieus is daartoe niet toe in staat is, is walgelijk. Het is een verkoopstruk en niet meer dan dat. Daarbij kan bewezen worden dat religie die levenswijze verhinderd in plaats van ze aan te moedigen.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 29 maart 2009 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is zoals een boekpostorderbedrijf dat de eerste drie boeken aan een spotprijs verkoopt, waarna ze je maand na maand een boek zenden dat je niet wenst maar toch moet betalen. En dan adverteerd met de boodschap "3 boeken voor een euro). Het punt is dat het postorderbedrijf liegt over zijn prijs. Net zoals Religie liegt over zijn bedoelingen. De boodschap zou veel meer impact hebben losgekoppeld van religie.
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat ze ook doen, het is nooit goed.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Je mist het punt. En je conclusie is fout. Een religie zoals EFL ze promoot lijkt me stukken aanvaardbaarder. Als ze zich zouden omvormen tot een humanitaire organisatie, zonder leugens, bedrog en kinderindoctrinatie, zou het WEL goed zijn.