![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Veel Koerden zorgen voor veel overlast in Turkije. In de Turkse steden maken Koerdische bendes de straten onveilig. Ze zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteit. Het opleidingsniveau is laag en de werkloosheid is hoog onder deze bevolkingsgroep. In de toeristische gebieden vallen ze de toeristen lastig. Ook komt bendevorming bij Koerden voor en leven ze in een stammencultuur. Koerden zijn geen Turken. Daarom ben ik een voorstander van het opsplitsen van Turkije in een Turks en een Koerdisch gebied. Daarna zou er een volksuitwisseling moeten plaatsvinden waarbij alle Koerden in Turkije naar Koerdistan gaan en alle Turken naar Turkije gaan. Dan is Turkije voorgoed van hen verlost.
Dus, voortaan zeg ik net als de Vlamingen: Turkije onafhankelijk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeg dat niet in Turkije : daarvoor vlieg je in de gevangenis.
Het zou al fraai zijn moest er in Europa een consensus bestaan tussen Koerden en Turken om elkaar met rust te laten, elkaars restaurants niet in brand te steken enz.. & Wat zou je denken van het huldigen van dezelfde principes door de "Europeanen" :alle turken naar Turkije, liefst de ca. 180.000 Anatoliërs die dank zij de turkse bezetting van Noord-Cyprus in dat land gedropt werden ? (De oorspronkelijke Turks-Cyprioten mogen vanzelfsprekend blijven resp. terugkeren naar hun huizen op wat nu "Grieks" Cyprus is.) .... De Grieken, Armeniërs enz.. die voor WO I in wat nu Turkije is woonden, waren waarschijnlijk ook allemaal criminelen ? & Waaroim wilden de bulgaarse turken die net voor 1989 naar Turkije emigreerden zo graag terug naar Bulgarije ? Misschien is er wel nog altijd iets niet "in orde" in het turkse paradijs ? Jij woont toch ook in Nederland, zoals er miljoenen anderen in de EU wonen (van mij mag je blijven, maar er zijn er steeds meer anderen die het moeilijk hebben met je aanwezigheid)...
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Cyprus is een zeer complex probleem. De Turken en de Grieken op het eiland konden niet goed samenleven. De EOKA onder leiding van Macharios voerde moordpartijen uit op Turken. Overal in het land vonden gevechten plaats. In 1974 vond er een staatsgreep plaats waarop de Turken besloten het eiland binnen te vallen op basis van een verdrag. Ik denk dat een tweestaten oplossing beter is. Wel zouden de Turks Cyprioten wat land moeten inleveren omdat er verhoudingsgewijs meer Grieken wonen op het eiland. Als de Turks-Cyprioten dan besluiten dat de nieuwe Turkse inwoners terug moeten, dan moeten ze maar terug. Als de Nederlandse regering besluit dat ik moet vertrekken, dan zal ik met pijn in het hart vertrekken. In Turkije kan ik ook wel een goed bestaan opbouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tof dat je daar voorstander van bent.....
Maarreuh.....is het wel zo een goed idee dat Turken en Koerden die in de EU wonen zich daarmee nog bemoeien? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Mag jouw dochter (hypothetisch) met een Hollandse jongen (man) trouwen? Geef een eerlijk antwoord.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 19 oktober 2008 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Uiteraard deelt niet iedere Turk zijn mening met mij. Waarschijnlijk zul je mij nu een achterlijk ultra-nationalitisch persoon zien ![]() Laatst gewijzigd door Turkse Nederlander : 19 oktober 2008 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
maar zo is omgekeerd ook |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij weet net zo goed als ik dat Koerden crimineler zijn dan Turken. Dit is zowel in Nederland als in Turkije het geval. Turken zijn gemiddeld als mens veel beter dan Koerden. Ik ken maar weinig Koerden die ik kan vertrouwen. De Nederlanders beginnen dit ook al te leren. In de Scandinavische landen weten ze het al. Laat Turkije maar opsplitsen en de Koerden naar de Koerdische gebieden vertrekken. Dan zijn de Turken eindelijk van ze verlost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Een Koerdische vrouw verkracht door haar oom en vermoord door haar vader:
http://www.youtube.com/watch?v=X25doohDJm8 Een Yezidische Koerdische vrouw doodgestenigd: http://www.youtube.com/watch?v=G_ZWT...eature=related |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Norwegen deporteert 50 Iraakse criminele Koerden naar Noord Irak:
http://www.liveleak.com/view?i=bb5_1218705177 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 19 oktober 2008 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Koerdische bendes zorgen voor enorme overlast in Nashville, USA:
http://www.nashvillecitypaper.com/ne...iewStory=56917 Wat citaten: "Kurdish gang’s violent roots traced back to violent homeland" "But within just the last year, the Kurdish Pride Gang has transformed itself into a force to be reckoned with — a loosely organized and mysterious group of young, tough immigrant teens seemingly bent on simply exerting their ability to exert brute force on the streets of Nashville." "And since that transformation, the letters KPG have become synonymous with some of the most violent and dangerous crimes — redemption-style beatings, attempted hits and even police shootings — that Nashville has seen recently." |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |