![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Rooie Freya komt in prime time televisie en in het kader van Kyoto,
de namen opsommen van automerken waar een fiskaal voordeel aan zit. Een vreemd voordeel. Want de relatie met minder uitgestoten co2 is volkomen zoek. En plots wordt voor één gram co2 uitstoot verschil per kilometer, het fiskale snoepje vijf keer groter. Die grens, tss 3% voordeel en 15% voordeel, is natuurlijk enkel getrokken als kadootje voor Volkswagen in ruil voor de verplaatsing van de produktie van de Lupo 3L naar Vorst. Die Lupo 3L kost overigens 23pct meer dan het basismodel, terwijl er eigenlijk alleen een lichter motortje in zit. Winstmaximalisatie heet dat dan ![]() Maar wedden dat het in 'de perceptie' van 'de mensen' boerebedrog is ? Wie is ook alweer de minister van consumentenzaken ? Als dat geen leuk belangenconflict is ![]() En wie is nu de echte Freya ? Jeckill ![]() ![]() Freya Kyoto of Freya Volkswagen ![]() ![]() PS Mij heeft het al vast een schepenambt opgeleverd, een uurtje geleden was ik op dit forum nog lokaal raadslid 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() http://users.pandora.be/Fientje.Moer...versijde50.htm
precies of zij alles in raversijde heeft bewerkstelligd... was ze er wel? of werd ze "gone with the wind" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb uitleg gevraagd over de fiskale maatregel aan Bert, Steve en Freya. Steve zwijgt in alle talen. Bert zegt dat Freya haar dossiers kent en dat Freya wel zal antwoorden. Dan is het antwoord toch wel erg stil gefluisterd, want ik heb niks gehoord zover. Vera Dua leek anders wél geïnteresseerd, maar tja die heeft geen parlementariër meer om lastige vragen te stellen ... dus wat doet een Knipp met burgerzin ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
P.S. Doe zo voort en je wordt nog minister.
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Aha, nu weet ik waarom Freya het een aantal dagen geleden over de "Lupo" had.
Denk ik bij mezelf, waarom staat die trien daar nu reclame te maken voor een automerk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ter informatie :
Zie ook de forumsessie met Steve Stevaert die vandaag start. De volledig uitgeschreven topic heet daar Freya waait op. http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=403123#403123 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IK DACHT DAT ZE GING MEEDOEN AAN "extreem changeover"...
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
1ste vraag: "Waar komt die onzekerheid ten opzichte van vrouwen vandaan?" 2de vraag: "Bent u wellicht vroeger mishandeld door uw moeder of uw lerares?" En dat was deel 1 van de Sigmund Freud Masterclass V.R.R.(Voor Rechtse Rakkers) ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Freya Kyoto
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Het beste nieuws is natuurlijk dat de regering het wagenpark van Audi's, BMW's en Mercedessen nu zal inleveren voor een wagenpark met Lupo's.
Of moeten zij Kyoto misschien niet helpen realiseren?
![]() |
#13 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Het is trouwens goed om te zien dat dit onderwerp nogal gevoelig ligt voor je(daarom de aanval/verdediging van je op mijn bewering). Wil je er echt niet over praten?
![]() |
![]() |
#14 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: