![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Kijk ik ben het beu!! Eerst en vooral wil ik heel duidelijk stellen dat ik geen racist ben, verre van! Meer zelfs, ik ben altijd tegen racisten in gegaan. Je veroordeelt niemand vanwege zijn huidskleur! Maar nu is het te veel. Het artikel van deze week in P-magazine (28/10) bewijst dit. *knip* Dit moet gedaan zijn! Ik heb altijd geweigerd om op VB te stemmen, maar nu doe ik het wel! een proteststem! Ik word razend bij het lezen van dit soort artikels en vanaf nu zal ik reageren!!! Zet die mensen onder contract of iets soortgelijks, werk vinden, de taal leren, niet met flikken in aanraking komen, respect tonen voor onze maatschappij en hun daar naar schikken of BUITEN!!!! Heel de familie, geen medelijden! Tzal rap gedaan zijn! Ik weet dat er nog mensen zijn die zo denken maar daarom geen racist zijn.
Verenig u, please, laat ons er iets aan doen want dit kan niet meer!! Dit is ons land, iedereen is welkom als hij zich aanpast en werkt, maar wij moeten ons toch niet aanpassen aan hun?? Genoeg door de vingers gezien, nu is het tijd om te handelen! Elke Belg is hiervoor verantwoordelijk, ja, ook belgen van een andere origine die willen strijden voor hun land! peter ![]() Aanzetten tot haat of, discriminatie op basis van zogenaamd ras of afkomst is niet toegestaan op dit forum. Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 31 oktober 2008 om 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 31 oktober 2008 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Thank god voor politics.be, kunnen de verzuurden toch nog ergens terecht om hun haat en frustratie te ventileren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Oh, maar dat doe ik hoor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Grappig hoe pocos steeds door de mand gaan over menselijkheid en normen en waarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() de ogen gaan open , langzaam maar zeker
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ldd moet werken aan centra binnen vlaanderen (buiten brussel ) , naar administratieve centra op de lijn Brugge - Hasselt
Brussel is een kanker die ten onder gaat ( je hebt gezien hoe rap het kan gaan (fortis)) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 31 oktober 2008 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() zou moeten
ze zijn allemaal niet ze low-tolerant als Tobback hoor |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heeft Swa Cauwenbergh weer een nieuw pseudoniem ofzo?
Berichten die beginnen met "ik ben geen racist, maar" zijn overigens nooit de moeite waard om verder te lezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Stoppen met janken, het leger laten patrouilleren en samenwerken met de plaatselijke bevolking daar en mensen werk en kansen geven die daar uit die miserie willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor wie even die man niet meer kon thuisbrengen: http://www.humo.be/cps/rde/xchg/humo...antwoordt.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 31 oktober 2008 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dat flikken best zelf zwaar onruststokers en ordeverstoorders zouden kunnen zijn, dat KAN natuurlijk niet. Neen, stel je voor zeg! "Nu nog mooier! ![]() Laatst gewijzigd door Bhairav : 31 oktober 2008 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U wordt razend bij het lezen van zulke artikelen? Ik woon/leef er middenin. Die allochtonen lachen ons uit en schijten op onze kop. Wij, Vlamingen, gaan gezamenlijk ten onder door die multicul. Veel Vlamingen beginnen de Marokkanen te haten vanwege hun gedrag. Maar het is te laat. We gaan ons moeten onderwerpen aan de allochtonen. Leve de multicul!!! Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 31 oktober 2008 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Als ik nu zeg dat die ooit allemaal binnengehaald of gelokt zijn om onze vuile werkjes op te knappen, is dat dan misplaatst?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Poco, poco, poco, poco, poco... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Het zal er niet op verbeteren, in de VS een nigger als president en wij blanken worden slaven van de zwarten. De man heeft zelfs geen geboorteakte en is de nieuwe antichrist,
eigenlijk een moslim en handlanger van Bin Laden. Onze enige hoop is de KKK nog, maar of die de juiste mensen hebben valt nog te bezien. Hier bij ons kun je ook niet meer terecht bij huisartsen in de avond, ze doen gewoon geen consultaties meer, durven niet meer aan huis komen. Wat gebeurde met ons prachtige vlaams-christelijk-solidaristisch VLaanderen ? Waar is onze trots gebleven ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |