![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Lokaal Raadslid
|
Op dit forum wordt regelmatig over "regime pers" gesproken. Kunnen jullie mij eens uitleggen waarom de pers er belang zou bij hebben om "het belgicistisch regime" te blijven steunen ?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Allez gij, organisaties zoals de Persgroep zijn toch altijd volstrekt objectief? Om nog maar te zwijgen van de VRT.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
|
op een bepaald moment weigerde VRHFSTDT nog interviews en commentaren te geven aan te kritische journalisten. Voor die journalisten is dat een ramp: zij hebben die politici nodig om hun gazet te vullen en zo worden ze er afhankelijk van.
Vergeten we ook niet de hoofdredacteur van Het Laatste Nieuws die samen met Verhofstadt op vakantie ging naar Toscane.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banneling
|
En die vuile blogs op deredactie.be, da's ook een goeie grap. Louis "'t Duvelke" Van Dievel, dat is toch wel hét regimeschrijverke bij uitstek hé. Geen Belgisch instituut was hem te groot of hij had er wel een persoonlijke kijk op die dat kracht moest bijzetten. Als Albert diene geen lintje of een dure titel geeft pour le mérite weet ik het ook niet meer. Hij durfde hem zelfs sarcastisch te tutoyeren, stel eens voor, zeg ...
Bovendien schrijft die kl*z*k voor vele journalisten en bv's stukjes op die blogs. Marcske Reynebeau (Ik wou hem op z'n bakkens toeken, maar iemand was mij al voor) schrijft zowaar zelf een kroniek BIJ aan de Belgieke geschiedenis als ge er zijn gezwets op moet nalezen. Die Überreste ist die Rede nicht wert... Laatst gewijzigd door Gforce : 6 januari 2009 om 16:00. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Staatssecretaris
|
journalisten mogen niet te kritisch zijn tegenover politici, of ze hebben geen werk meer
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
voila, kzou trouwens graag es zien hoeveel journalisten een partijkaart hebben, en vooral: wélke partijkaart.
|
|
|
|
|
#8 |
|
Staatssecretaris
|
en zolang ze maar zeer kritisch zijn voor vlaams belang
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
|
Onlangs was ik aangenaam verrast dat Marc Platel kwam spreken op het VL. Belangcongres, maar ja: hij is dan ook al jaren geleden gestopt als hoofdredacteur van Het Belang van Limburg
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe zit het eigenlijk met het dreigende onstslag van tamelijk veel journalisten (oa van de morgen). Het vervolg was dat men ging bedelen voor nog meer overheidssteun. Heb er dan niets meer van gehoord. Maar het zou me wel verwonderen als de journalisten daadwerkelijk ontslagen zijn geweest. Acht de kans op meer overheidssteun een stuk groter.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Stockholmsyndroom. Incest. Niet in staat om logische conclusies te trekken (te dom dus) ...
|
|
|
#12 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|