![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit: De Zondag 11 april 2004:
[size=6]"Vlaams Blok kaapt onze mensen weg"[/size] De N-VA is het beu dat het Vlaams Blok steeds haar pijlen op de Vlaams Nationalistische oppositiepartij richt, en eist dat het Blok stopt met het wegkapen van partijmensen. "Het Blok moet voor eigen deur vegen", zegt partijvoorzitter Bourgeois. "Enerzijds reiken ze ons de hand en willen een kartel, anderzijds proberen ze constant onze mensen weg te kapen door hen postjes, jobs en geld aan te bieden.".................. Commentaar overbodig.... ![]() ![]() ![]() ![]() Uitgesnotterd ![]() Allez denk nu eens na hoe het komt dat het Vlaams Blok plots erin slaagt om zoveel N-VA'ers te doen overlopen. En dan nog net na de (electoraal) 'veelbelovende' opinies van het kersverse Vlaamse kartel.......... ![]() Ik zal u op weg zetten. Lees eens Mijn gedacht over 't Vlaams Kartel
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog steeds aan het N-VA-bashen, Staaf?
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik leerde dat van de kiekens. Die pikken ook naar het zwakke beestje dat in een hoek zit te sterven. ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zijn die veelbelovende opinies net iets té optimistisch om geloofwaardig te zijn?
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is nie moeilijk, 't is gemakkelijk. De citaten zijn van uw oppergaai zelve. Het fijne Zondagsgazetteke bij de croissants redigeerde het tekstje voor mij. Fluitje van een cent. Ik hoor Marie-Rose (Morel) al gniffelen....... ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Valt het ook niet op dat er de laatste tijd zo goed als geen discussie/aandacht is over zaken waar de mensen echt belang aan hechten? Het is bijna allemaal ''politiek policienne'' dat de klok slaat. Wie zal er de grootste partij worden, welke partij sluit er een kartel met welke partij, de lijstvorming, de CD&V is slecht voor Vlaanderen, Michel is een onozelaar, het Blok pakt onze mensen af etc, etc.......
En als er dan al eens een discussie wordt gelanceerd dan gaat het over zaken als hoofddoeken en meer van dit soort zever. |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Net als sommige Vlaams Blokkers, maar dan erger. |
||
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik ooit van nick verander neem ik Niccolo. ![]()
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het tsjevenkartel al beu?
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verder nog iets argumentatief of inhoudelijk toe te voegen naast aanvallen op mijn persoon?
Zeno!? Vlaamse Leeuw?
![]() |
#14 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou nochtans de N-VA-ers geen kwaad hebben gedaan als ze ook wat meer naar de kiekens hadden gekeken.
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Superstaaf,
Jij zou best als onafhankelijke op de Bloklijst gaan staan. Jij steekt dan je nek uit voor de Belgische Blokkers. Je Belgische sympathieën voor het Blok liggen er vingerdik op. Als ik je zo bezig hoor, kan ik alleen maar vaststellen dat Belgicisme en het Blok veel raakpunten heeft. Vooral je verzuurde opmerkingen komen goed overéén met die van het Blok. |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Actie lokt reactie uit, remember? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() De Luddo stelt vast dat er zich nieuwe kartels aan het vormen zijn!
#19 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De aanvallen hierop zijn echter gewoon belachelijk. Ik zal gewoon afwachten en mijn conclusies trekken, ook al kan ik de uitkomst al raden. Dit maakt de partij dan ook niet slechter dan andere partijen. Momenteel blijft er dan voor mij inderdaad geen keus over dan voor het kartel te stemmen, en het is inderdaad erg dat het zover is moeten komen. Maar ik heb dan ook nooit, nooit, mij zo toegespitst op een partij/beweging en heb de BUB en de 'Belgische Beweging' steeds met het nodige respect bejegend, wat ze ook uithaalden. Misschien een ideetje voor je. |
||
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
De N-VA'ers die nu opeens het licht zien bij het Blok, moeten zich dringend afvragen wat ze de voorbije drie jaar bij de N-VA verloren hadden in feite, als we altijd zulke latente belgicisten waren zoals het Blok en Superstaaf beweren. |
|
![]() |