![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Nieuws, Nieuws !
Couscous tv Na vele politiek zelfmoord acties is de kogel dan toch eindelijk door de Moskee, het eerste televisiekanaal voor allochtonen is een feit. Wij stellen u in primeur het programma voor van de eerste uitzenddagen van Couscous-TV Vandaag 17.00 Talitubbies 17.30 Klein Klein Terroristje 18.00 Moslim en Meedogenloos 19.00 Man bijt kameel 20.00 Speelfilm: Pakahandtas 22.00 Celgenoten (tot 02.30) Morgen 17.00 Tik Tak (Boem) 17.30 Mufti 18.00 Allah Mc Deal 19.00 Het rad van terreur 20.00 Wittemoskee 22.00 Ter land, ter zee en in WTC 23.00 Opsporing verzocht (tot 03.00) Overmorgen 17.00 Islamstraat 17.30 Pakkeman 18.00 Home-Jacking and Away 19.00 De Pak de Poen-show 20.00 Hallo Marokko 21.00 Idioot 2003 22.00 Film: De laatste der Marokkanen 23.55 Nachtfilm: Turkse fluit ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Whahahaa
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Hoe kun je zien dat je vanuit Nederland België bent binnengereden ? Speur de weilanden af naar een boer met zijn koeien. Als de beesten een intelligentere blik in hun ogen hebben dan de mens ben je in België aangekomen.
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Zalig!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() zal vreemd uit mijn mond klinken ( kan nu eenmaal met alles lachen) : een oude klassieker: " Hoe doet een marokaan aan Triathlon? Te voet naar het zwembad en mee nen velo terug naar huis. "
tjah wat doe je met racistische gezinsleden? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Whahaha die kende ik nog niet... Gracie ![]()
![]() |
![]() |
#8 | ||
Banneling
|
![]() [size=6]Def Rhymz - Roddelen[/size]
![]() [size=2]Def Rhymz (31) is Nederlands populairste gekleurde rapper, die hits had met nummers over geld ('Iedereen houdt van doekoe'), over billen ('Schudden') en over drugs ('Ik rook geen wiet, geen stuff, ik word alleen maar high van mijn eigen puf'). Def Rhymz, als Dennis Bouman in Rotterdam geboren uit een Marokkaanse vader en een Surinaamse moeder begon zijn carrière als breakdancer. Hij zingt deels in het Nederlands en Surinaams, en heeft in zijn eentje het genre van de Nederlandse gein-rapper gecreëerd. Humor overheerst in zijn repertoire, maar hij neemt geen blad voor de mond en roert soms ook serieuze zaken aan - zoals in nummers als 'Wees een vader voor je kind' en 'Roddelen'[/size] Citaat:
De tekst heb ik wel niet teruggevonden... ![]() Hier nog wat allochtonen humor van Deffie: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Mediamakkaken
Doppen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Zondags duidingsprogramma:
De Zevende Aanslag |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Ik, De Vliegende Hollander, bied hierbij publiekelijk excuses aan voor mijn landgenoot Dennis Def Rhymes...
![]()
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Burger
|
![]() Waarom een Turk en een Marokkaan samen geen kinderen mogen verwekken...
Die zijn te lui om te pikken!
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het zijn mischien klassiekers maar vind ze nog altijd grappig:
In een trein die rijdt zit één Nederlander, één Fransman, één Duitser, één Belg en ten slotte één Marokaan. Opeens gooit die Nederlander grote klompen kaas naar buiten. "Waarom doe je dat?"; zei de rest. "Bah, ik heb er thuis toch nog genoeg liggen", antwoorde de Nederlander. En opeens gooide de Fransman een paar flessen wijn uit de trein. "Waarom doe je dat?"; zei de rest. "Wel, ik heb er toch genoeg �* la maison", antwoorde de Fransman. Om de rest te volgen smeet de Duitser daarna een paar worsten naar buiten. "Waarom doe je dat?"; vroeg de rest. "Wel, thuis heb ik er nog genoeg liggen in der Küchen", antwoorde hij. Maar dan keek de Belg rond en juist toen hij iets wou ondernemen, zei de Marokaan direct tegen de Belg; "Durf ni hé!!" ![]() Grote ramp, 4.000 Marokanen omgekomen tijdens een aardbeving. Frankrijk heeft al onmiddelijk militaire steun geboden aan Marokko. Ook Duitsland heeft direct humanitaire hulp beloofd aan Marokko. Nederland heeft direct een paar containers met eten en drank gestuurd naar Marokko en Spanje heeft al 5 ton kleding en dekens beloofd aan Marokko. De VS heeft ook al 20 Miljoen $ beloofd aan Marokko. En ten slotte heeft belgië al 4.000 Marokanen beloofd aan Marokko. ![]()
![]() |
#16 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een Vlaams Blokker komt 't café binnen en gaat aan de toog zitten naast een marokkaan.
De Blokker zegt: "Joenge, ik ken een raadseltje en gij gaat dat voor mij eens oplossen!" "Ja mijnier" antwoordt de marokkaan. "'t Ziet zwart en 't stinkt" zegt de Blokker "wat is't?" De marokkaan peinst een beetje na en zegt: "'k Weet het niet mijnier". "Gij" zegt den Blokker "'t zedde gij ..." "Ah zo" zegt de marokkaan, hij drinkt zijn pint leeg en verlaat stande pede het café ... Een beetje verder gaat de marokkaan een ander cafétje binnen en gaat daar aan de toog naast een neger zitten. "Joenge" zegt de marokkaan "ik ken een raadseltje en gij gaat dat voor mij eens oplossen!" "Ja mijnier" antwoordt de neger. "'t Ziet zwart en 't stinkt" stelt de marokkaan "wat is't?" De neger peinst een beetje na en zegt uiteindelijk: "'k Weet het niet mijnier ..." "Ha haa ... 'k zen ê kik het" lacht de marokkaan "stoemerik ..."
![]() |
#17 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dan zijn jullie verbaasd dat er tegen jullie partij processen lopen. Doe maar rustig zo verder gelukkig komen jullie toch nooit aan de macht!!
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Over welke partij heb je het? Ik was tot een jaar of 2 geleden lid van de VLD, maar heb sindsdien geen partijkaart meer gekocht. Ik ben dus partijloos. Een echte politieke wees ![]() Ik vind het leuk bij wijze van dit forumthema eens op politiek correcte teentjes te trappen. Uiteindelijk maskeren veel van die moppen waarheden die de politiek correcte wereld liever verhuld houdt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Wat is zwart van buiten en krokant van binnen?
Een neger met botkanker. Wat is het verschil tussen een pizza en een jood? Een pizza schreeuwt zo niet als j'em in de oven steekt. Wat kreeg het blinde, doofstomme kindje dit jaar voor kerstmis? Longkanker. grof maar tof. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat is het toppunt van racisme en lef hebben?
Aan een blinde neger een duimspijker geven en zeggen dat het een lens is. ![]()