![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben de laatste tijd reeds regelmatig het slachtoffer geworden van volledig uit de context getrokken citaten, men neme 1 zin uit een verhaal en citeert hem zodat de schrijver volledig anders wordt voorgesteld dan hij is.
Er zijn er zoals patsy bv die daar een specialiteit van maken om ruzie uit te lokken. Een reglement aanpassing om dit te verbieden zou niet slecht zijn en de discuties ten goede komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() citaten afschaffen is nog beter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Get a life, kereltje... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Om op de vraag te antwoorden, ook al is het een idiote vraag: nee, daar is geen behoefte aan. Soms wil een mens al eens reageren op één bepaald aspect uit een bericht en niet zozeer op het volledige bericht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als datgene dat je eruithaalt een andere betekenis krijgt zonder het weggelatene dan verander je daarmee wat is gezegd, dat is wat Hoomer hekelde. Toch duidelijk?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het probleem van Hoomer is voornamelijk dat ik hem al enkele keren confronteerde met dwaasheden die hij hier zelf postte en waarop hij geen andere repliek kon verzinnen dan luidkeels te verkondigen dat hij me op zijn negeerlijstje ging zwieren (hetgeen hij duidelijk niet deed dus). Zoals ik al zei: soms reageer ik liever op één bepaald aspect uit een bericht dan op het volledige bericht. Dat is mijn goed recht. Als Hoomer daar niet mee kan leven, kan hij misschien beter niet meer posten op dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Kijk Erw. Als ik dit doe:
Citaat:
![]() Overigens, 'k zal maar niet verder ingaan op 't bericht dat je daar plaatst. Vriendelijk is anders.
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 26 oktober 2008 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() [quote=De_Laatste_Belg;3768650]Kijk Erw. Als ik dit doe:
[quote=Erw;3767959]En maar als een stompzinnige papegaai je leugen blijven afratelen. Citaat:
*knip* Privéberichten horen privé te blijven als u geen toestemming hebt om deze op het forum te posten. Mvg, Starfire Laatst gewijzigd door Starfire : 29 oktober 2008 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind 't posten van PB's onbeschoft, zelfs als de inhoud onvriendelijk is. Ik vind een uitspraak als "En maar als een stompzinnige papegaai je leugen blijven afratelen." ook onbeschoft. Dit gezegd zijnde, kunnen we 't nu over de inhoud van mijn laatste bericht hebben aub ? Dank u wel.
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hoomer : 26 oktober 2008 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Hij bedoelt 'ignore'.
En ik heb al spijt dat ik hier een serieuze bijdrage trachtte te maken. En thx voor de 'edit' Hoomer. Bye bye aan dezen draad.
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Waarom ze zo doet is mij een vraagteken. Daarom zeg ik citaten moeten volledig worden weergegeven, de meeste mensen lezen die volledig uit de context getrokken zinnetjes en baseren hun verdere mening over jou daar op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door shaddy : 26 oktober 2008 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je selecteert een uit de context getrokken deel van iemands tekst en 'reageert' dan enkel op dat deel. Brandalarm: DIT IS EEN TEST! WIEEEUUH! WIEEEUUH! De_Laatste_Belg: Citaat:
Dat er een door de Quote knop-door het forum aangebracht linkje is naar de originele tekst praat je leugen niet goed. Welintegendeel, zo insinueert het dat de boodschap origineel is, waardoor de niet-verifierende lezers alweer op het verkeerde pad gebracht zijn. Dus ja, je liegt daar. En aangaande mijn vriendelijkheid: die verlies ik bij leugenaars. Is dat moeilijk te schnappen?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Men zal altijd en overal citaten uit zijn context trekken wanneer men het debat niet op een verstandelijke wijze kan winnen.
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn de venijnigen dan hun hobby kwijt maar ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Amai Patsy, ik wist niet dat je zo een was.
|
![]() |
![]() |