![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of ligt het aan mijn pc? Ik zie niemand reclameren?
ik zie geen icoontjes meer, enkel nog kruisjes, geen smileys enkel nog blokjes. het is dus blind raden naar het icoontje ![]() even is het grappig, maar het begint wat omslachtig te worden dat blind zoeken naar functietekentjes. Maar mijn pc doet ook raar.... ligt het dus aan mij? Op andere forums heb ik geen probleem.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aha, het ligt dus niet aan onze servers hier.....
ik heb het dus ook.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier se ...
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() werd al lang beantwoord in de forumquiz http://forum.politics.be/showpost.ph...stcount=106800
zoals zo vaak trouwens... ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door largo_w : 20 november 2008 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Aha het ligt dus nie aan mij, gelukkig.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is mijn schuld!
Heb vast op een verkeerde knop gedrukt! |
![]() |
![]() |