![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Zeker! Als er in één stad 30.000 vreemden wonen en er is woningtekort, dan moeten daar ook de autochtonen voor boeten. Als de overheid miljarden €uro uitgeeft aan opvangen van vreemden, dan is dit ten nadele van de autochtonen. Als die vreemden eisen beginnen te stellen die geld kosten aan de gemeenschap, dan is er minder geld beschikbaar voor de autochtonen. Is het dan verwonderlijk dat de overheid racisme schept? Want, alhoewel "eigen volk eerst" niet zou mogen, passen de politici die spreuk toch wel ijverig voor zichzelf toe: "eigen zak eerst"! En al die zever dat België een rijk land is en gerust mag delen met arme vreemden, blijkt in werkelijkheid een verzinsel als het land met 278 miljard €uro schulden zit en een massa noodzakelijke verzuchtingen niet kunnen ingevuld worden. Of dat voor alles de bevolking eerst op straat moet komen, of het werk staken om te eisen!
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Wat zijn vreemden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer ik echter jouw argumentatie eens aandachtiger lees, dan merk ik dat je het niet over rechten van onze burgers hebt, maar over al dan niet perfide geld en machtsspelletjes! Rechten of geld is mijn ogen een totaal verschillend onderwerp. Om dan op je initiële vraag te antwoorden: Ik persoonlijk ben nog geen enkel recht ontnomen geweest door een allochtoon. Enkel ons repressie-apparaat heeft me ooit eens een tijdje het recht tot het besturen van een voertuig ontnomen, en geloof me, er kwam geen allochtoon aan te pas. Maar misschien is dit antwoord niet echt wat je ervan verwachtte. Kan je even duidelijker zijn wat betreft je vraag, en vooral de illustratie ervan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |