![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ik ben een Alien.
Ik kom van de planeet Zortron van de ferhelias ster in het Vantar stelsel. Op aarde zijn vele humanoiden actief zoals ik. We zijn gestuurd om de wereld verder te helpen. We willen onder andere alle landen in de wereld verenigen. Mijn taak is het verspreiden van technologische kennis. Anderen hebben weer andere taken. Op het politieke toneel zijn ook Aliens actief. We hebben een sterke wereld nodig in onze strijd tegen de reptieloiden. De conspiracy theoristen hadden toch gelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe ver staat u daar al mee? Of bent u nog niet begonnen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() ok, mensen, ik geef het ook toe.
ik kom van de planeet imkani, van de saal ster in het zurtis stelsel, je weet wel, het stelsel naburig aan Vantar. Ik ben naar hier gestuurd om jullie te beschermen tegen het onzin van de Zortronen. Nu zij door de mand vallen, zit mijn taak erop. Scotty, beam me up! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Van Sun Ra kon ik dat nog geloven, die had dan ook allerlei redenen om zulks te verkondigen.
Space is the place. Space is the place. En ook wel: In 't heelal is 't alle dagen carnaval en ja ja het heelal dat is overal.
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zwevende Turken ....
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 19 november 2008 om 14:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Space is the place indeed.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() dat is straf ik kom ook van die planeet ( Zortron ) dat moet lukken.
ik woon namelijk op de marslaan nummer 888.000 . |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat iemand administratief niet (meer) bestaat, bewijst op zichzelf toch niets ....
![]()
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 19 november 2008 om 15:45. |
![]() |
![]() |