![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() De Belgische staat wilde in het eerste weekend van oktober Fortisbank-Be overnemen voor slechts een symbolisch bedrag van 1 euro.
Pas na aandringen van het bestuur van de Fortis Holding, is het bod opgetrokken tot 4,7 miljard. Fortisbank-Be is 2 keer zo groot als Fortisbank-NL. Dus niet Nederland ,maar Belgie heeft voor een appel en een ei gekocht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
damn ik heb dat verkeerd verstaan... Leterminus heeft gehandeld in naam van de beleggers. Goh...domme ik! Ze zouden beter een standbeeld van hem maken... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hello jongens:
ik ben een bedrijf met 40miljard assets, en ik speel eventjes met 40Miljard op de LOTTO met mijn assets. De lotto trekking is in 2012. Hoeveel is uw bedrijf waard ?? Iemand een realistisch idee ?? |
![]() |
![]() |