![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 06/04 Oriana Fallaci maakt zich boos over 'Eurabia' GVA
Oriana Fallaci, auteur van de geruchtmakende tirade tegen de islam "De woede en de trots", doet weer van zich spreken. Maandag verscheen in Italië haar nieuwe boek, "De kracht van de rede" (La forza della ragione). Het is opnieuw een tirade, maar ditmaal ook tegen Europa, dat volgens Fallaci "meer en meer een kolonie van de islam" wordt. Europa - Eurabia, schrijft Fallaci - heeft zich "als een prostituee aan de vijand verkocht". De islamitische invasie bestaat niet alleen uit "terroristen die zichzelf opblazen, samen met wolkenkrabbers en bussen", maar vooral uit "de immigranten, die zich in onze huizen vestigen en die zonder respect voor onze wetten hun ideeën, hun gebruiken, hun God aan ons opleggen". Vroeger was Fallaci een linkse journaliste, die beroemd was om haar interviews met wereldleiders als Henry Kissinger en Yasser Arafat. In het najaar van 2001 doorbrak ze meer dan tien jaar stilzwijgen met De woede en de trots, waarin ze onder meer schreef dat moslims "zich vermenigvuldigen als ratten". Van het boek zijn meer dan een miljoen exemplaren verkocht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Zoals elkeen het licht zal zien , sommigen wat eerder dan de anderen. Maar op het eind zal iedereen het licht wel zien. ZELFS filosoof en piano.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Fallaci is een groot schrijfster. En bovendien is het een wijf met kloten aan haar lijf. Zij durft tenminste de waarheid schrijven, onverbloemd...
Dat durven de meeste van haar 'sissi'-collega's niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik schort mijn oordeel op tot ik het boek
effectief gelezen heb. Dat zouden de meesten hier ook beter doen. ps. voor atilla : boek, dat is zo een rechthoekige blok papier, onderverdeeld in bladzijden en bedrukt met woorden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat voor een grapjas is da manneke, toch. Ge zijt zo ne plezante. Onwaarschijnlijk. En zo slim... Toevallig heb ik dat boek reeds lang gelezen. Maar natuurlijk niet zo goed als gij, want iedereen weet dat gij een superieur verstand hebt, en dat gij tot een hogere mensenkaste behoort dan ik; wat zeg ik, vergeleken met Uwe Hoogheid ben ik maar een worm... Zo. Heb ik Uedele nu genoeg gevleid? Zijt ge nu blij? Allez dan. Als ge maar content zijt. Doei! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() zoals Homer Simpson reeds zei :
You can kiss my hairy yellow butt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik weet dat gij dat wel zou toelaten, maar ik pas, hoor.
Ik lik niemands kont, en ik laat ook niemand mijn kont kussen ![]() Ik wist niet dat gij zo'n vies manneke waart! ![]() |
![]() |
![]() |