![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() De spelers, trainer(s), ouders en andere betrokkenen van de A-1 van het bestolen elftal zullen zich wel weer heel erg multicultureel verrijkt voelen. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Banneling
|
Hier nog een schokkend bericht over de multiculturele verrijking op de voetbalvelden in Nederland:
Citaat:
Hoe dan ook, toen ik zelf nog actief voetbalde, was het ook vaak prijs als mijn elftal tegen allochtonenclubs moest voetballen. Geweld voor, tijdens, en na de wedstrijden, bekraste auto's als we bij zo'n club op bezoek waren, en allochtone 'supporters' die het veld opliepen als de scheidsrechter voor de verandering eens niet in hun voordeel had gefloten. Ook meegemaakt dat die allochtonen de scheidsrechter fysiek bedreigden na het toekennen van een (overigens terechte) vrije trap. Hiermee wil ik niet zeggen dat zulke dingen bij autochtone clubs niet voorkwamen, en -komen, maar wel dat het veel en veel vaker het geval is bij het naar verhouding veel kleinere aantal allochtonenclubs. Ik vraag me af waarom dat eigenlijk zo is. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien moet de politie beginnen voetballen tegen die jongens?
Met het centrum voor gelijke kansen als scheidsrechter. Kif Kif op de reservebank? En het publiek met een geweer? |
|
|
|